י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

במלאות ח"י שנים: בוגרי 'אור אליצור' התכנסו

במלאת ח"י שנים ליסוד ישיבת "אור אליצור" בבני ברק, שנוסדה לזכרו של הגאון המקובל רבי מנצור בן שמעון זצ"ל, ועומדת בראשות בנו הגאון רבי מסעוד בן שמעון, התכנסו תלמידי ובוגרי הישיבה לערב מיוחד • תיעוד

במלאות ח"י שנים: בוגרי 'אור אליצור' התכנסו
יעקב כהן

במלאת ח"י שנים ליסוד ישיבת "אור אליצור" בבני ברק, שנוסדה לזכרו של הגאון המקובל רבי מנצור בן שמעון זצ"ל, ועומדת בראשות בנו הגאון רבי מסעוד בן שמעון, התכנסו תלמידי ובוגרי הישיבה לערב מיוחד.

כינוס הבוגרים נערך באולמי ארמונות חן בבני ברק במהלך המעמד נשא דברים הגאון רבי שלמה בן שמעון שהזכיר את ענין הבאת הביכורים בפרשת השבוע ואמר: "אין לך הבאת ביכורים יותר גדולה מזו להביא להקב"ה דורות של תלמידי חכמם שצמחו וגדלו בישיבה של אחי ראש הישיבה. ובודאי שהכל בזכותו של אבא זיע"א אשר רוחו שורה עמנו".

נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן נשא דברים ועורר את הציבור על מעלת חודש אלול וההכנה ליום הדין ושיבח את בוגרי הישיבה: "אם הבוגרים לאחר ח"י שנה מגיעים בשמחה כמו ביום פתיחת הישיבה וניכר עליהם שהם בבחינת כל יום יהיו בעיניך כחדשים, זה סימן אמיתי של אהבת הישיבה וראש הישיבה גיסי רבי מסעוד בן שמעון" בסיום דבריו בירך את ראש הישיבה שיזכה להמשיך ולגדל עוד דורות של תלמידי חכמים.

לאחר מכן נשא דברים ראש הישיבה הגאון רבי מסעוד בן שמעון שהתרגש למראה מאות הבוגרים שממשיכם בעצמם להרביץ תורה: "לראות את הבוגרים מכהנים כראשי כוללים רמי"ם וראשי קהילות זה נוסך כוחות חדשים להמשיך במלאכת הקודש". את הארוע ליווה הזמר שלמה אשר ותזמורתו.

















































אור אליצור ישיבה הרב מסעוד בן שמעון חכם שלום כהן כנס בוגרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד