י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כשישראל פרוש התקשר לגדעון סער • האזינו

השר לשעבר גדעון סער אינו מרבה להתראיין בימים אלו לכלי התקשורת, אולם הבוקר הוא העניק ראיון סביב הפרסום ב"בחדרי חרדים" על התוספת הכספית המשמעותית שקיבלה העיר אלעד: "אתמול התקשר אלי ראש העיר ישראל פרוש ובישר לי שהתהליך הסתיים" • האזינו

ישראל פרוש (צילום: אהרן ברוך ליבוביץ')
ישראל פרוש (צילום: אהרן ברוך ליבוביץ')

השר לשעבר גדעון סער אינו מרבה להתראיין בימים אלו לכלי התקשורת, אולם הבוקר (חמישי) הוא העניק ראיון על החלטת ועדת הגבולות שהוקמה עבור העיר אלעד, שאישרה סופית את ההמלצות שמשמעותן היא תוספת של מיליוני שקלים מארנונה עסקית בשנה, וכן הקמת אזור תעשיה ותעסוקה, עליה פורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים".



רעיון הקמת הוועדה עלה עוד בימיו של סער כשר הפנים, במטרה לסייע לרשויות מקומיות חלשות כלכלית. "יש רשויות מקומיות עשירות ויש עניות, העשירות נהנות מכספים לא רק של ארנונה ממשקי בית אלא גם לפעמים מבתי מלון, שטחי תעשייה ומסחר ובמקרה של אלעד יש מחצבה שסמוכה לעיר", סיפר סער.

"המהלך שעשיתי לא רק קשור לאלעד והוא מופעל בעיקר מול מועצות אזוריות שפעמים רבות יותר מבוססות מבחינה כלכלית, לקחת שטח או הכנסה מארנונה ולהעניק אותה לעיר הנזקקת", הוסיף סער בראיון לנועם זיגמן ב'חדש על הבוקר' ב'קול ברמה'.

סער סיפר כי "אתמול התקשר אלי ראש העיר ישראל פרוש ובישר לי שהתהליך הסתיים, כאשר שר הפנים הנוכחי חתם על המלצות של הוועדה", לדבריו, "אני שמח בשביל העיר אלעד כי היא עיר עם קשיים כלכליים. אי השיוויון שבין הרשויות מנציח וגורר אי שיוויון בין תושבי המדינה".

"הנושא של אלעד הוא נושא חשוב וחשוב לתמרץ את מי שהיום נמצאים בעמדות השפעה להמשיך את זה לעוד מקומות בארץ", אמר סער לסיום.
ישראל פרוש אלעד גדעון סער ארנונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד