ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

שוב: אלימות ב'חכמת לב' בירושלים • תיעוד

הסאגה האלימה סביב מוסד "חכמת לב" בירושלים מסרבת להסתיים: אמש התעמתו אנשי "העדה החרדית" שהפגינו מול מוסד "חכמת לב" בשכונת בית ישראל בירושלים, עם מאבטחי המוסד, שנתפס לוקח כסף מהמדינה • תיעוד

המהומות השבוע סביב המוסד 'חכמת לב'
המהומות השבוע סביב המוסד 'חכמת לב'

הסאגה האלימה סביב מוסד "חכמת לב" בירושלים מסרבת להסתיים: אמש התעמתו אנשי "העדה החרדית" שהפגינו מול מוסד "חכמת לב" בשכונת בית ישראל בירושלים, עם מאבטחי המוסד, שנתפס לוקח כסף מהמדינה.

כזכור, בעקבות חשיפת קבלת הכספים על ידי מנהלי המוסד, עסקני ורבני "העדה" דרשו את התפטרות חברי ההנהלה ואף פתחו מוסד חדש על 'טהרת הקודש' שאינו לוקח כסף מהמדינה.

כאמור, השבוע שוב נמשכו משמרות המחאה מול המוסד. המפגינים התעמתו עם המאבטחים ואף הופעלה אלימות קשה נגד הרב מינצברג, מחברי הנהלת העדה החרדית שהשתתף במחאה.

לדברי העסקנים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', הם מקבלים על כך גיבוי מלא מצד "העדה החרדית" וההוראה היא להמשיך בהפגנות עד שמנהלי המוסד יוחלפו, כפי פסק הבד"ץ, מה שלא קורה עד עתה למרות שפתחו מוסד חדש.

לדברי העסקנים, מבדיקה שערכו במשרד החינוך ניתן לראות כי תלמידות המוסד עדיין רשומות במשרד החינוך, וכפי שגורמים בעדה החרדית טוענים מסתמן שהמוסד ימשיך ככל הנראה ליהנות מתקציבי משרד החינוך גם בשנת הלימודים תשע"ז.

בעדה החרדית טוענים כי כל הסימנים מראים על כך שלא רק שהנהלת המוסד לא הפסיקה לקחת תקציבים, אלא שהם ממשיכים במעשי הרמייה, וכאשר ראו כי שמות המוסדות הפיקטיביים הקודמים "נשרפו", החליטו ככל הנראה להמשיך במרדם תחת שם מוסד אחר בשם החינוך מכון להוראה.

'בחדרי חרדים' עם תיעוד מהמהומה השבוע.











חכמת לב מאבק אלימות כסף מהמדינה טהרת הקודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד