ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

יום הבהיר: שיעור חסידות עם גדעון סער

שר הפנים לשעבר השתתף בשיעור מיוחד לרגל יום הולדתם של הבעש"ט והאדמו"ר הזקן מחב"ד

יום הבהיר: שיעור חסידות עם גדעון סער

הסקרים המתפרסמים חדשות לבקרים בכותרות העיתונים, ומנתחים את מועד חזרתו לפוליטיקה של שר הפנים לשעבר גדען סער, לא העסיקו אותו השבוע, כשהגיע לקומה ה-40 של מגדלי עזריאלי כדי להשתתף בשיעור חסידות.

השיעור המרתק שגלש גם לסוגיות אקטואליות עסק בסוגיית 'מחשבה על שליטה ושלטון', והוא נקבע לרגל 'יום הבהיר' ח"י אלול, יום הולדתו של הבעל שם טוב מייסד החסידות ויום הולדתו של אדמו"ר הזקן מייסד חסידות חב"ד. השיעור נמשך שעה ארוכה תוך כדי דיון רחב ומעמיק במבנה הנפש של העם היהודי.

הרב אריאל למברג מזכ"ל אגודת חסידי חב"ד מספר שהשיעור השבוע היה אמור להימשך כשעה אבל חרג הרבה מעבר לכך. "זה מפעים לראות את התופעה שחוזרת על עצמה שוב ושוב, מאז ג' תמוז השנה אנחנו עורכים שיעורי חסידות בתורת הרבי למנכ"לים של משרדי ממשלה ולאישים בעלי השפעה ותמיד זה לא נגמר בשעה המקורית שנקבעה ביומן הפגישות, אלא הרבה מעבר לכך, במסגרת המבצע אנחנו מקפידים לערוך את השיעורים בתוך משרד השר או המנכ"ל, ודוקא בשעות העבודה באמצע היום בכדי שהעובדים יראו זאת ויעריכו והעובדים הבכירים כמובן מבקשים להצטרף", הוא מספר.

השיעורים הללו הינם פרי החלטה של אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב לקראת ג' תמוז השנה, לייסד שיעורים בתורת הרבי בלשכות שרי הממשלה, במשרדי הממשלה השונים ובקרב בעלי השפעה ומקבלי ההחלטות.

הרציונל, כך מסבירים באגו"ח, "מעבר למבצע התורה החשוב, ככל שיהיו יותר מקבלי החלטות ובעלי השפעה שיחשפו וילמדו את תורת הרבי באופן קבוע, כך יהיו כלי קיבול ללמוד וליישם את הוראות הרבי בנושאים הקריטיים של שלושת השלמויות - שלימות העם שלימות התורה ושלימות הארץ".

מטבע הדברים לשיעור כזה נעשתה עבודה מתאימה לבחירת התכנים והדרך בה יועבר השיעור, השיעור נמסר על ידי כרטיסיות לימוד מרתקות של מיזם תורת חיים של צעירי חב"ד, כלי משובח דרכו מועברים המסרים באופן הרלוונטי לחיי היום יום.
גדעון סער חבד שיעור חסידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד