כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מה עשה חזן בשטח אש צבאי בעיצומו של תרגיל צה"לי?

חבר הכנסת הפתיע את החיילים ההמומים באמצע תרגיל צבאי בתוככי השטח, ומסביר ל'בחדרי חרדים' על מה ולמה

אורן חזן בכנסת, צבעוני מדי. צילום: פלאש90
אורן חזן בכנסת, צבעוני מדי. צילום: פלאש90

מה עשה ח"כ אורן חזן מ'הליכוד' בשטח אש צבאי בעיצומו של תרגיל צה"לי? בשבוע שעבר, בעת תרגיל שקיימה פלוגה של חיל השריון, מכונית אזרחית נכנסה לפתע לשטח האש הצבאי.

להפתעת המפקדים והחיילים, שהיו דקות לפני פתיחת התרגיל באש חיה - מן המכונית יצא ח"כ אורן חזן, "חיילי צה"ל, אני תמיד לצדכם", אמר להם חזן שברכם בהצלחה. על פי הדיווח ב'הארץ', מפקד הפלוגה הודה לחזן על דבריו והורה לאחד הקצינים, ממפקדי המחלקה, ללוותו אל מחוץ לשטח האש.

לסיום המפגש המפתיע, שלף חזן כרטיסי ביקור והשאיר אותם אצל המ"מ, "חיילי צה"ל – לעולם לא תצעדו לבד!", נכתב על הכרטיס של הח"כ, לצד מספרי טלפון וכתובת מייל. אז מה עשה חזן בשטח האש? דוברו של הח"כ הצבעוני ששוב הצליח להפתיע מסר ל'בחדרי חרדים' את פרטי המקרה.

"ח"כ אורן חזן נבחר לכנסת כנציג הצעירים הסטודנטים והחיילים ורוב פעילותו מתמקדת בדאגה להם עם דגש מיוחד על החיילים. במסגרת סיוריו מבקר ח"כ חזן בכל רחבי הארץ את חיילי צה"ל במחסומים ביו"ש, בקו העימות, ברמת הגולן ובדרום הארץ.

"גם הפעם בדרכו לאילת, תוך כדי נסיעה, הבחין חבר הכנסת בחיילים, עצר במיוחד את רכבו שוחח עם החיילים, עודד וחיזק אותם במילוי תפקידם, מסר להם את מס' הטלפון האישי שלו והודיעם כי הם רשאים לפנות אליו בכל בקשה הקשורה לתפקידו, ח"כ חזן איחל לחיילים שנה טובה והמשיך בדרכו לכנס של לשכת סוכני הביטוח באילת", הוסיף.

יצוין, שזו לא הפעם הראשונה שחזן מפתיע את חיילי צה"ל, בשבוע שעבר שהה חזן בכנסת, באמצע פגישת עבודה - ראה הח"כ קבוצת חיילי שריון, עזב את בן שיחו ואץ לברכם בברכת שנה טובה.
אורן חזן שטח אש חיילי צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד