י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יום נקם ושילם: המחבל התמוטט בכלא ומת

המחבל יאסר חמדוני, המרצה מאסר עולם על רציחתו של אבנר מימון הי"ד מנתניה בשנת 2003, התמוטט ומת בזמן פעילות ספורט בחצר בית הכלא רמון

אסירים ביטחוניים בכלא (צילום אליסוטרציה: נתי שוחט, פלאש 90)
אסירים ביטחוניים בכלא (צילום אליסוטרציה: נתי שוחט, פלאש 90)

המחבל יאסר חמדוני, המרצה מאסר עולם על רציחתו של אבנר מימון הי"ד מנתניה בשנת 2003, התמוטט ומת היום (ראשון) בזמן פעילות ספורט בחצר בית הכלא רמון.

חמדוני (41) התמוטט הבוקר סמוך לשעה 8:00 בעת פעילות ספורט בחצר האגף בו הוחזק בבית הסוהר "רמון". צוות רפואי שהוזעק למקום ביצע פעולות החייאה, אך רופא של מד"א נאלץ לקבוע את מותו.

כאמור, חמדוני, פעיל פתח תושב ג'נין, החל לרצות עונש מאסר עולם בשנת 2003, על רציחתו של אבנר מימון הי"ד מנתניה, שנמצא מוטל סמוך לרכבו ביציאה מכפר יעבד שבצפון השומרון.

שלושה כדורים נורו לעבר מימון הי"ד, בזמן שיצא מכפר יעבד, שם רכש פחמים במסגרת עסקיו. המחבל עקב אחר ישראלים המגיעים לכפר על מנת לרצוח אותם.

עם הגעתו של מימון לכפר, חמדוני עקב אחריו וביציאתו פתח במרדף אחריו. הרכב עצד במסוך לרכבו של מימון הי"ד ומהמכונית יצא מחבל נוסף בשם אבו זיד, כשהוא חמוש בקלצ'ניקוב, וירה במימון מטווח קצר. לאחר מכן סייע חמדוני בהסתרתם ובהעלמתם של כלי הרצח, הרובה והמכונית.

חלק מאסירי הפתח' במספר בתי סוהר הודיעו על החזרת ארוחות כאות אבל על מותו של המחבל. בשירות בתי הסוהר אומרים כי לא מדובר בשביתת רעב.
יאסר חמדוני כלא רמון אבנר מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד