י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

אחרי טראמפ: נתניהו נועד עם הילרי קלינטון

ערב העימות הגדול בין שני המועמדים האמריקניים נועד ראש הממשלה עם קלינטון, מיד לאחר שנועד עם טראמפ

ראש הממשלה נתניהו באו"ם
ראש הממשלה נתניהו באו"ם

לאחר שאמש (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, הלילה נערכה פגישה גם עם המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון במלון בניו יורק, בהשתתפות שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר ויועצה הבכיר של קלינטון ג׳ייק סאליבן.

על תוכן הפגישה נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו הציג בפני גברת קלינטון את עמדותיה של ישראל בנושאים אזוריים הקשורים לביטחון ישראל ומאמציה להשיג שלום ויציבות באזורנו. ראש הממשלה נתניהו הודה לגברת קלינטון על הידידות והתמיכה בישראל".

בהודעה שפורסמה מטעם מטה קלינטון בתום הפגישה נמסר כי "קלינטון אישרה את מחויבותה לפעול למען פתרון שתי המדינות ולמשא ומתן ישיר בין הצדדים המבטיח את עתידה של ישראל כמדינה יהודית, בטוחה ודמוקרטית עם גבולות מוכרים, וכזה שיספק לפלסטינים עצמאות, ריבונות וכבוד. קלינטון חוזרת ומאשרת את התנגדותה לכל ניסיון של גורמים חיצוניים לכפות פתרון, כולל על ידי מועצת הביטחון של האו"ם.

"ישראל חזקה ובטוחה חיונית לארה"ב, כיוון ששתי המדינות חולקות אינטרסים אסטרטגיים ואת הערכים המשותפים של דמוקרטיה, שוויון, סובלנות ופלורליזם", נמסר בנוסף, "קלינטון מדגישה את המחויבות הבלתי מתפשרת שלה למערכת היחסים בין ארה"ב-לישראל, והתוכנית שלה היא לקחת את השותפות בין הצדדים לשלב הבא".

כאמור, אתמול נפגש נתניהו גם עם המועמד הרפובליקני טראמפ, בהשתתפות שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר וחתנו היהודי של טראמפ ג'ארד קושנר.
נתניהו קלינטון טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד