כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גם הבוקר: מאבקי נתניהו וברק לא נרגעים לרגע

שני ראשי הממשלה נאבקים ביניהם בשלל ראיונות ועקיצות. האם אנחנו עדים להכנה לקראת הקמפיין הבא לראשות הממשלה?

אהוד ברק
אהוד ברק

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף אמש (ראשון) בחריפות את מי שהיה ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, זאת בעקבות הביקורת החריפה שמשמיע ברק בתקופה האחרונה נגד מדיניות הממשלה והעומד בראשה.

"אהוד ברק מרבה לבקר אותך לאחרונה, הוא אמר שאתה 'מבוהל ומבולבל', מה דעתך על זה?", נשאל נתניהו. "הוא הושלך אחרי קצת יותר משנה לא רק על ידי הציבור אלא גם על ידי מצביעיו. מוטב שלא יטיף לגבי ניהול המדינה", תקף נתניהו את ברק.

בנוסף, נשאל ראש הממשלה: "מה מניע את ברק לצאת בכל יום בביקורת נגדו?". נתניהו השיב כי "מה יכול להניע אותו? לא יודע, יש שלטים נעלמים - 'רוץ אהוד רוץ' או 'רוץ ברק רוץ', באמת שאלה מסתורית, תצטרכו לעשות על זה תחקירים", אמר לכתב גל"צ.

ברק לא נשאר חייב, והבוקר הוא הגיב לדבריו של נתניהו: "לגבי הצלחת ראשי ממשלה - העניין יישפט על ידי היסטוריונים, לא על ידי בעלי עניין כנתניהו, גם לא על ידי פרשנים. אינני חושש מגזר דינה של ההיסטוריה. כרבין בשעתו, גם אני לא ראיתי בישיבה בכיסא ראש הממשלה שום דבר מעבר ליכולת לשנות את המציאות במעשים ולא בנאומים - גם אם המחיר יהיה קיצור כהונתי".

ברק הוסיף בגל"צ כי "אני דואג לעתידה של המדינה, לפגיעה בביטחון ולמבוי הסתום שנתניהו מוביל אליו בשם אג'נדה קיצונית עם נגיעה משיחית, הנאומים מרגשים וזה מחמם את הלב - אבל אף אחד בעולם לא מאמין שנתניהו מתכוון למה שהוא אומר".
נתניהו ברק ראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד