כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

יחימוביץ מפתיעה: אתמוך במיסוי דירה שלישית

תמיכה בלתי צפויה למהלך של שר האוצר כחלון: ח"כ שלי יחימוביץ סיפרה כי סיימה לאחרונה לשלם משכנתא והודיעה על תמיכה ביוזמה

כחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
כחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



פולמוס רפורמת המס על דירה שלישית: הבוקר (שני) סיפרה ח"כ שלי יחימוביץ מ'המחנה הציוני' בגל"צ כי יש לה דירה אחת וכי "לפני כחודש סיימתי לשלם עליה משכנתא".

יחימוביץ הבהירה כי היא תומכת בחוק, "הייתי אמורה להתנגד לחוק, אני הרי באופוזיציה, אבל אני חושבת שזה יוביל לשחרור הרבה דירות", אמרה.

בנוסף התייחסה יחימוביץ לדברים שאמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי צריך לבדוק אם יש לו ניגוד עניינים כי יש ברשותו שלוש דירות, "מדובר באמירה שערורייתית", אמרה והוסיפה כי "נתניהו לא רוצה את החוק הזה, הוא פוגע בו באופן אישי, זה חוק שהוא לא מזדהה איתו".

על העובדה שיו"ר ועדת הכספים משה גפני מתנגד אף הוא לחוק אמרה יחימוביץ: "לא דיברתי עם גפני, אחליף איתו כמה מילים ואנסה לשכנע אותו, אשמח גם להחליף כמה מילים עם ראש הממשלה נתניהו ולנסות לשכנע גם אותו".

יחימוביץ טענה כי ראוי שכל נבחר ציבור יחשוף את נכסיו, "הרכוש, הממון והקשרים העסקיים שיש לנבחרי הציבור – הציבור צריך לדעת עליהם, כסף הוא לא דבר אינטימי, הציבור צריך לדעת על ניגודי עניינים". לדבריה, "המצב הכספי של הח"כים צריך לצאת מהארונות, לא צריך להתבייש בזה, אנחנו רוצים לדעת מה עובר לך בראש כשאתה מצביע בנושאים חשובים".

מנגד, גורמים ב'כולנו' שמובילה את רפרומת המיסוי על דירה שלישית הבהירו הבוקר כי "הרפורמה תעבור, אך נאלץ לעשות בה שינויים והתאמות שיקבלו הסכמה מהגורמים שמתנגדים לה".
רפורמה מיסוי דירה שלישית יחימובית כולנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד