כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

חזן מככב שוב, והפעם - הפיטורין שלא היו

אין מנוחה לרגע בסביבתו של הח"כ הצבעוני ביותר בליכוד: כך התפתח כמעט סיפור על פיטורי דוברת חופשת לידה

חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נראה כי הסיפורים המשעשעים בסביבתו של ח"כ אורן חזן רק הולכים ומתרבים, והפעם הסיפור עוסק בצוות יועציו ודובריו של הח"כ הצבעוני.

בימים האחרונים הצטרף רכש חדש לדוברות של חזן, טולי פיקרש – יועץ תקשורת מוכר במגזר הדתי, פיקרש מחליף את הדוברת רינת אמיר שיצאה לחופשת לידה. אלא שהודעה שנשלחה בטעות לקבוצת הווטסאפ הפופולרית 'רוטרניק' הולידה סיפור דרמטי, שהסתיים רק היום ב'הודעה לעיתונות' רשמית של דוברת הח"כ.

וכך החל הסיפור: אתמול שיגר יועצו של חזן אלידור כהן הודעה לקבוצת הוואצאפ, "נא לצרף לקבוצה את הדובר החדש של ח"כ אורן חזן", ביקש כהן בפומבי ממנהל הקבוצה.

אלא שאמיר לא אהבה את הניסוח של "הדובר החדש" ושאלה בספונטאניות: "מפטר את הדוברת בחופשת לידה?" מאוחר יותר התברר כי היא התכוונה לשאול את הדברים באופן פרטי ובטעות דבריה נשלחו בקבוצה הציבורית.

מכאן ועד הדרמה – הדרך הייתה קצרה, חזן הואשם בפיטורי עובדת בחופשת לידה, מה שגרר אותו להוציא הודעה כלשון הזה: "מלשכתו של ח"כ חזן נמסר בתגובה: הניסיון העיתונאי המכוער והשקרי שוב לייצר כותרות שקריות תלושות מהמציאות ולהתפרסם על הגב של ח"כ חזן לא יצליח. לעצם הטענה - לא היה ולא נברא. וכל מי שיכתוב אחרת, מבזה את עצמו ומסתכן בהוצאת לשון הרע", נמסר.

היום שיגרה אמיר 'הודעה לעיתונות' נוספת שבה נכתב כך: "לאחר בירור עם ח"כ אורן חזן, להלן הבהרה: יועצו של ח"כ חזן אלידור כהן עשה טעות חמורה והפיץ אתמול הודעה בה נכתב: 'נא לצרף לקבוצה את הדובר החדש של ח"כ אורן חזן'. לאחר שיחה עם ח"כ חזן הוסבר לי כי נפלה טעות בניסוח ההודעה וכי אותו יועץ היה אמור לנסח את ההודעה אחרת, לדוגמה: 'נא לצרף לקבוצה את הדובר הזמני' / 'ממלא מקום זמני', ולא היה צריך לכתוב 'הדובר החדש'. גם כרטיס העובד שלי המאפשר לי כניסה שלי לכנסת, נחסם כנראה בשל תקלה טכנית אשר הוסיפה לרושם המוטעה שפוטרתי ללא ידיעתי".

"כרגע אני בחופשת לידה והדוברת הרשמית של ח"כ אורן חזן. אני מברכת על כל ממלא מקום זמני אשר יעשה עבודתו נאמנה", מסרה בנוסף.
אורן חזן דוברת חופשת לידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד