י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אשר חושף: ההבטחה של הרב שטיינמן לאלעד • צפו

חברי הכנסת של 'דגל' הגיעו לאירוע שולי באלעד ופרגנו לראש העיר על השלום והפיתוח • בשיא, גפני הפעיל קשרים במשרד הביטחון

אשר חושף: ההבטחה של הרב שטיינמן לאלעד • צפו

אירוע שהיה אמור להתקיים במתכונת מצומצמת של השקת עמדת 'ממשל זמין' בעיריית אלעד, הפך לכינוס בכירי 'דגל התורה', לאחר שמלבד ח"כ אורי מקלב שהיה אמור להשתתף מראש, הפתיעו ובאו למקום גם יו"ר ועדת הכספים משה גפני וח"כ יעקב אשר.

ברוח ימית השלום ב'יהדות התורה', הח"כים ניצלו את המעמד להעמיס פרגונים על ראש העיר ישראל פרוש, והרחיבו בדבריהם על השלום בעיר.

בנוסף, נרשמו מספר רגעים מרתקים במפגש, שבעיצומו התקשר גפני למנכ"ל משרד הביטחון וביקש ממנו לזרז את הליך הרחבת העיר והעברת חלקים משטח האש הצה"לי וצירופם לאלעד.



ח"כ אשר הרחיב על השלום בעיר בשנים האחרונות, "יש פה סייעתא דשמיא לעיר הזאת. במיוחד בתקופה האחרונה ברוך ה', וכבר יש לה חזקה בעניין הזה. 'תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם' באלעד ראיתי את הפסוק הזה לנגד עיני".

"חייבים לשבח את ח"כ אורי מקלב שמניף בגאון את נושא פניות הציבור, ועומד מאחורי רעיון עמדת 'ממשל זמין' שמופעל כבר בערים נוספות וכעת מגיע גם לעיר אלעד", פרגן אשר לעמיתו.

אשר סיפר כי "אני זוכר עוד בזמנו כשאני הייתי פה במילוי מקום ללא שכר בחדר מטר על מטר ועשרה, הרב שטיינמן אמר לי 'אם לא יהיו פה ישיבות, לא תהיה פה עיר, יהיו ישיבות תהיה סייעתא דשמיא', ראש העיר עשה מהפך עצום בעיר, יש פה הרבה תלמידי חכמים בעיר, יש פה היום המון ישיבות, ליטאיות, ספרדיות וחסידיות", סיכם.
אלעד ראש העיר ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד