כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רוצח מנחם שטארק הורשע בחטיפה ורצח מדרגה שניה

קנדל פליקס, נהג הלימוזינה שהיה מעורב בחטיפתו ורציחתו של מנחם שטארק הי"ד, הורשע בבית המשפט בחטיפה ורצח מדרגה שניה. הוא עומד בפני עונש מקסימום של 25 שנים עד מאסר עולם בכלא עבור כל סעיף

ר' מנחם שטארק הי"ד
ר' מנחם שטארק הי"ד

קנדל פליקס, נהג הלימוזינה שהיה מעורב בחטיפתו ורציחתו של מנחם שטארק הי"ד, הורשע היום (שלישי) בבית המשפט בארה"ב בחטיפה וברצח מדרגה שניה.

פליקס ניצב בפני עונש מקסימום של 25 שנים עד מאסר עולם בכלא עבור כל סעיף. גזר הדין יינתן ב-19 לאוקטובר על ידי השופט אלכסנדר ג'אונג. כך על פי אתר "המודיע" באנגלית שדיווח על כך לראשונה.

כזכור, איש הנדל"ן החרדי ר' מנחם שטארק הי"ד, נחטף ונרצח לפני כשנתיים. בבית המשפט נטען כי הרצח אירע בלילה מושלג בינואר 2014, קרוב לחצות הלילה, בעת ששטארק, שהתגורר בויליאמסבורג, יצא ממשרדו הנמצא במרחק שני בתים מביתו. שני רעולי פנים שהמתינו לו מחוץ למשרד התנפלו עליו וגררו אותו ללימוזינה שהמתינה בפתח המשרד. כעבור יממה של חיפושים שערכו המשטרה והארגונים החרדיים, נמצאה גופתו חרוכה בתוך פח אשפה בתחנת דלק באזור גרייט ניק בניו ג'רזי.

העצור היחיד בפרשה הוא נהג הלימוזינה קנדל פליקס, שהודה תחילה ברצח ולאחר מכן חזר בו מהודאתו ואמר כי דודו הוא זה שרצח את שטארק ואילו הוא היה רק הנהג. נציג התביעה במשפט ציין כי כל בני משפחתו של פליקס, שעבד בעבר בפרויקט של שטארק, היו שותפים לרצח, ובמיוחד הדוד - שלדבריו היה המוח של החטיפה והרצח, ואשר שטארק היה חייב לו כסף.

כאמור, למרות שפליקס חזר בו מהודאתו, בית המשפט הרשיע אותו בחטיפה ורצח מדרגה שניה והוא צפוי למאסר ארוך.
מנחם שטארק קנדל פליקס הרשעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד