י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הידעתם!? קפה קפה 38, ת"א הפך לקפה -מסעדה מהדרין

כבר לפני שנתיים "קפה קפה 38" ברח' אבן גבירול 38 - בלב הברנז'ה התל-אביבית, קיבל כשרות ונסגר בשבת • עתה הוא עולה מדרגה נוספת וזוכה לכשרות מהדרין של רבנות ת"א-יפו

מנות הגורמה של קפה קפה 38
מנות הגורמה של קפה קפה 38



בשורה טובה לשומרי הכשרות למהדרין.עוד בית קפה - מסעדה תל אביבית זוכה לכשרות מהודרת והפעם מדובר בסניף 'קפה קפה' הממוקם ברח' אבן גבירול 38.

תומר וייס, הזכיין שמנהל את 'קפה קפה 38' - בלב הברנז'ה התל-אביבית. החליט כבר בתחילת דרכו, לפני שנתיים וחצי, שהמקום יהיה כשר וסגור בשבת, כיון שהוא עצמו שומר מצוות ומקפיד על הכשרות. עתה הוא עולה מדרגה נוספת ומשדרג את המקום לכשרות מהדרין של רבנות ת"א-יפו.

משמעות הדבר שכול חומרי הגלם והמצרכים הם בהכשר בד"צ (חתם סופר, העדה חרדית והרב לנדא). כחלק מהמעבר לכשרות מהדרין, בוצעו גם שיפורים בתפריט המסעדה, במיוחד במנות הגורמה של השף החדש ובדגש על דגים (אמנון, סלמון, בורי, דניס) כמו כן, בוצעו שידרוגים במראה העיצוב הפנימי, לרבות כורסאות הישיבה הנינוחות.

החלום של תומר לראות במסעדה שבת אחים גם יחד של חילוניים, דתיים סרוגים וחרדים, שלכולם יש לו פינה חמה בלב וכולם נהנים מהאווירה, מהאוכל והשירות האדיב.

תפריט עשיר ומגוון

המקום מציע בבוקר ולאורך כל היום ארוחות בוקר, עם מגוון סלטים, כריכים, טוסטים, פיצות ומנות בריאות,דגים טריים,ועוד, בין השעות 12-16 ארוחות עסקיות במחיר אטרקטיבי,
ובערב- מבחר מנות ביניהן מנות דגים טעימות להפליא, כמו: ספיישל סלמון, דניס עם ניוקי, מגוון קישים (תרד, בצל, בטטה) ומרקים (בחורף יש 2-3 סוגי מרק).
לצפייה בתפריט לחץ כאן

'קפה קפה 38' מציעה לכם לערוך במקום אירועים של עד 60 איש ולבנות תפריט באופן אישי.

בקיצור, אם חשקה נפשכם בארוחת גורמה מגוונת וטעימה כשרה למהדרין, באו לבקר ב'קפה קפה 38'.
לפרטים חייגו 03-6913838. או כנסו לאתר לחצו כאן

מבצע לגולשי אתר "בחדרי חרדים" - על כל הזמנת מנה עיקרית - קינוח חינם! להורדת הקופון
לחצו כאן









תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד