י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נמצא הפטנט: פגישה עם פולארד - "במקרה"

אסור לפולארד להיפגש ולהתראיין? אין בעיה, המוח הישראלי כבר מצא פיתרון, ולא מעט אצים רצים לפגוש את המרגל היהודי-אמריקני "לגמרי במקרה". אתמול זה היה ראש עיריית ירושלים

פולארד וברקת
פולארד וברקת צילום: צילום מסך

למרגל היהודי יונתן פולארד אסור להתראיין לכלי התקשורת, ולאחר שחרורו מהכלא האמריקני – הוא כמעט ולא בא במגע עם עיתונאים ואישי ציבור, אולם לאחרונה, נמצאה הקומבינה: נפגשים עמו באופן "לא רשמי" ברחוב, מראיינים אותו מול המצלמות ומעלים כותרות לאוויר.

טרנד ה'פגישות האקראיות עם פולארד ברחוב' עלה השבוע מדרגה, לאחר ראש העיר ירושלים ניר ברקת שנמצא בביקור עבודה בניו יורק, נתקל אתמול (שני) "במקרה" בפולארד ורעייתו, ששהו בבית קפה במנהטן סמוך למקום בו נערך אירוע גיוס כספים לירושלים אליו הגיע ברקת.

רעייתו של יונתן, אסתר, סיפרה לברקת שיונתן עדיין לא ראה את עיטור הכבוד של ירושלים, ופולארד עצמו אמר לברקת שישמח לקבל את העיטור בירושלים.

ברקת הסיר מדש הג'קט שלו את סיכת ירושלים המוזהבת, העניק וענד אותה לפולארד ואמר לבני הזוג "אם ליונתן אסור להגיע לירושלים בירת הנצח של העם היהודי, ירושלים תגיע אליו לניו יורק או לכל מקום אחר בעולם". ראש העיר הירושלמי הוסיף - "אנו מצפים ומייחלים ליום שבו תוכל לבוא לירושלים ולהפוך אותה לביתך האמיתי".

יצוין, כי זוהי פגישה ראשונה של בכיר ישראלי עם פולארד, מאז שוחרר מהכלא האמריקאי לפני מספר חודשים. כזכור, רק לפני מספר ימים כתב ערוץ 1 אמיר בר שלום וצלם הערוץ אורן בלנקשטיין פגשו בפולארד בניו יורק. למרות התעקשותו של פולארד שלא לענות להם על שאלותיהם, לבסוף סיפר להם על מצבו הבריאותי ועל התמיכה שהוא מקבל מאזרחי ישראל.

פולארד ברקת פגישות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד