כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

יתד תוקף את גיורי ליברמן: מחפה על כשלונו

החלטת שר הביטחון ליברמן להכניס לצה"ל את קורס הגיור של 'נתיב' שזכתה אמש למתקפה חריפה מצד הרב שרמן בראיון ל'בחדרי חרדים', עומדת במרכז מאמר תקיף במיוחד שמתפרסם הבוקר בביטאון 'דגל התורה'

ליברמן, פלאש90
ליברמן, פלאש90

"יתד נאמן" יוצא הבוקר (שלישי) במתקפה חריפה על שר הביטחון אביגדור ליברמן, לאחר שאישר השבוע להכניס את תקציב קורס הגיור הצה"לי 'נתיב' לבסיס תקציב משרד הביטחון, בנוסף להקצאת 17 מיליון שקל להרחבת הקורס.

המתקפה ב"יתד" באה לאחר פרסום דבריו של אב"ד ביה"ד הרבני הגדול לשעבר הגר"א שרמן ב"בחדרי חרדים", שתקף את ליברמן ואמר כי הוא גורם "להכנסתם של מאות גויים גמורים לכלל ישראל".

כזכור, הרב שרמן פנה לח"כים החרדים בראיון לבחדרי חרדים ואמר כי "אני פונה לחברי הכנסת החרדים, שיפנו לראש הממשלה בנימין נתניהו על מנת לעצור את ההחלטה של שר הביטחון – החלטה שעוקרת את יסודות הדת, ופוגעת פגיעה חמורה בסטטוס קוו".

"אם לא מצליחים לתפוס את הנייה תוך 48 שעות, איך כן תופסים כותרות וצוברים הון פוליטי? תחילה, מצא ליברמן בחודש שעבר, כי בתכנית זניחה בתחנת השידור הצבאית שודר קטע ממשורר אנטי ציוני והוא ניסה לעורר מהומה על לא מאומה. הניסיון הכושל החזיק בקושי יומיים, והשבוע מצא שר הביטחון אפיק חדש שיחזיר אותו אל הכותרות", נכתב בראשית המאמר ב'"יתד".

"שתי החלטות של ליברמן הנוגעות למערך ה"גיור" המפוקפק של צה"ל, צפויות מעתה להעצים ולהגדיל עוד יותר את הסכנה לעם היהודי מ"גיורי" צה"ל, עליהם התריעו והזהירו כבר רבות כל גדולי ישראל זצוק"ל ויבדלחט"א בחומרה רבה", נכתב בהמשך.

הביטאון הליטאי המשיך לתקוף - "שר הביטחון אביגדור ליברמן כרך בעיוות תהומי בין יהדות למדינת ישראל, והודה כי לתכניתו "חשיבות לאומית כדי שחיילים יתגיירו". משרד הביטחון אמר אתמול כי אחת הסיבות המרכזיות לאי הצטרפותם של חיילים לקורס ה"גיור" היה חוסר הרצון שלהם לשבור את השגרה, ואילו כעת עם ההקלות המתוכננות והתקציב הנפרד, יגדל מספר ה"מתגיירים". אם לא היה די בהקלות של ה"גיור" הצה"לי, שמרכיביו העיקריים הם רפורמים וקונסרבטיבים, התווספו עכשיו הקלות אלו וחשפו עוד יותר את סכנת הטמעת הגויים בכרם ישראל".
ליברמן גיורים יתד נאמן הרב שרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד