כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פריצקי נכנס בכחלון: "אבא שלך שתה ערק"

סרטון הסבר למיסוי דירה שלישית שהעלה שר האוצר לפייסבוק - חולל סערה רבתי

כחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
כחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמש (שני) התפרסם סרטון משעשע בדף הפייסבוק הרשמי של מפלגת 'כולנו' בראשות שר האוצר משה כחלון – ובו התייחס כחלון לרפורמת המיסוי על דירה שלישית ומעלה, שעומדת כיום במוקד הוויכוח הפוליטי.

כחלון סיפר בהומור: "אני רוצה לספר לכם, אתם יודעים שיש עכשיו את המאבק על דירה שלישית, באה אלי איזה מישהי בעפולה ואומרת לי מה אתה עושה? סבא שלי השאיר לנו 4 דירות, אז היא אומרת לי - כן אבל למה אתה עושה את זה? אמרתי לה - את רוצה להתחלף איתי? שאלתי את אמא שלי מה סבא השאיר, אמרה לי בקבוקי עראק ריקים, אז תהיי מבסוטית - רוצה שאני אתן לך את העראק הריקים ואת תביאי לי את הדירות?".

"תהיי מרוצה ותשלמי קצת מס ויהיה לנו לתת לאחרים והכל בסדר, אז כל אחד איך שהוא רואה את המזל שלו", סיפר כחלון.



לכאורה דבריו המשעשעים של כחלון מעניקים הצצה אל המטרה המרכזית של הרפורמה: הגדלת הכנסות האוצר וכפי שאמר שר האוצר לגברת מעפולה, "תשלמי קצת מס ויהיה לנו לתת לאחרים", וזאת בניגוד להסברים עד כה – שמטרת הרפורמה "לפנות דירות ולהגדיל את ההיצע".

בעקבות פרסום הסרטון, תקף השר לשעבר יוסף פריצקי את כחלון וכתב כי "בואו ננתח לרגע את הגיגיו של המטומטם הזה שמתיימר לנהל כלכלה: קשה לי לחשוב על ביטוי גזעני וסטראוטיפי יותר מאשר: 'אבא השאיר לי בקבוקי עראק ריקים'. שוו בנפשכם איזה מהומה הייתה פורצת לו, למשל, פוליטיקאי אשכנזי היה אומר את ההגיג המטופש הזה".

פריצקי הוסיף: "אבל רגע. מה אומר שר האוצר: אבא שלך, במקום לעבוד ולחסוך העדיף לשתות ערק. עכשיו אני, שר האוצר, אקח מאלה שעבדו וחסכו לטובת אלה שאביהם העדיף את הטיפה המרה", תקף השר לשעבר.
כחלון פריצקי ערק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד