כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

בנט ובכירי משרדו סיירו ב'בית יעקב' בתל אביב

אל שר החינוך נפתלי בנט התלוו בביקורו מנהלים בכירים במשרד החינוך לצד ראשי הנהלת הסמינר שסקרו בפניו את הפעילות הענפה • השר התקבל בקבלת פנים חגיגית לצד סיורים בכיתות ובסדנת פיתוח מנהיגות כמו גם בתערוכת "המשכן וכליו" המוצגת בקרית "בית יעקב" תל אביב

צילום: יוסי רוזנבוים
צילום: יוסי רוזנבוים

ביקור מיוחד קיים שר החינוך נפתלי בנט בסמינר בית יעקב תל אביב ע"ש הרב שצ'רנסקי, במהלכו עמד מקרוב אחר פעילות הסמינר שבו מתחנכות מעל 700 תלמידות ובלימודי המשך משתלמות אלפי עובדות הוראה במגוון תחומים, ונחשב לסמינר המוביל בציבור החרדי.

עם הגיעו של שר החינוך ופמלייתו התקיימה קבלת פנים רשמית בהשתתפות צוות ההנהלה וההוראה ותלמידות הסמינר. השר נשא דברי ברכה בפני הנוכחים במהלכם הביע את חזונו לשירותי חינוך שוויוניים לציבור החרדי. את השר ליוו אנשי צוותו ומנהלים בכירים במשרד החינוך ובהם נח גרינפלד מנהל אגף להכשרת עובדי הוראה במשרד החינוך, אייל רם סמנכ"ל מנהל אגף עובדי הוראה, איציק זהבי מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, רות אלמליח מפקחת על בתי הספר העל יסודיים במשרד החינוך ולאה ריימן מפקחת על סמינרים להכשרת מורים.

לאחר מכן סייר השר בסדנת פיתוח מנהיגות שמכשירה את בנות י"ב להדרכה בבתי הספר. כן ביקר השר בנט במרכז הפדגוגי בו צפה בפעילות מרכז הלמידה וכן ביקור בתערוכת "המשכן וכליו", המוצג בדרך קבע במתחם. השר הפליא את הפעילות עד מאד וציין לשבח את החינוך לדרך ארץ בשילוב ערכי התורה.

ישיבת עבודה מקצועית בשילוב עם ארוחת צהריים התקיימה בין השר וצוותו לבין צוות הנהלת הסמינר במהלכו סקרו ראשי הנהלת הסמינר את הפעילות הנעשית במסגרת המוסד החינוכי והתקיימו דיונים מקצועיים על הרחבת הפעילות.

מצד הסמינר השתתפו בישיבה הרשמית הרב בנימין שצ'רנסקי נשיא הסמינר, הרב יצחק שצ'רנסקי מנכ"ל הסמינר, הרב מנחם שצ'רנסקי מנהל מרכז ההכשרה למורות וגננות, הרב משה רייס המנהל החינוכי, הרב אריה זנד, והרב צבי חסיד מזכ"ל הסמינר.

שר החינוך נפתלי בנט שהרבה להפליא במהלך הביקור את הפעילות הנעשית בין כותלי הסמינר אמר כי "מאז כניסתי לתפקיד סיירתי במוסדות רבים, אך אני חייב לציין כי התרשמתי מאוד מסמינר שצ'רנסקי הן בפן הרוחני והן בפן הפדגוגי המקצועי שהינו ברמה הגבוהה ביותר".

"התרשמתי כי הסמינר מושתת על עין טובה, אהבת הזולת ודרך ארץ ואלו ערכים נעלים וחשובים עד מאד". השר הוסיף עוד "אשמח לעמוד לימינכם ולסייע בכל מה שצריך על מנת להרחיב עוד את הפעילות החשובה".

ראשי הנהלת הסמינר הודו לשר על ביקורו וציינו לטובה את גישתו החיובית למען החינוך בציבור החרדי.
ביקור שר החינוך נפתלי בנט סמינר תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד