י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לאחר שעות של חרדה: הוסרה הכוננות בירושלים

לאחר שעות של חרדה שעברו על בירת ישראל, בעקבות מידע מודיעיני על פיגוע לאחריו נפרסו כוחות משטרה גדולים ברחבי עיר הבירה והוקמו מחסומים, בשעה האחרונה הוסרה הכוננות

צילום אילוסטרציה. יונתן סינדל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה. יונתן סינדל, פלאש 90

לאחר שעות של חרדה שעברו על העיר ירושלים הצהריים (שלישי), הוסרה הכוננות הביטחונית בבירה.

כזכור, מוקדם יותר היום התקבלה התראה ביטחונית בירושלים. בעקבות מידע מודיעיני על מחבלים שהודיעו כי בכוונתים לבצע פיגוע - נפרסו כוחות משטרה גדולים ברחבי העיר והוקמו מחסומים, בעיקר בצפון העיר.



במשטרה ציינו כבר בתחילת האירוע כי אין הנחיות מיוחדות לציבור התושבים וניתן להמשיך בשגרת החיים, אך יש לגלות ערנות לאנשים וחפצים חשודים כבשגרה ולדווח למשטרה.

כאמור, לאחר שעות של סריקות, הוסרה הכוננות הביטחונית המיוחדת.

מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי השלימה את היערכותה לקראת חג ראש השנה תשע"ז. השוטרים, לוחמי משמר הגבול, כוחות תגבור ארציים ומתנדבים יוצבו ברחבי העיר, במקומות הומי קהל, מרכזי קניות ושווקים, סביב העיר העתיקה וסמטאותיה ובאזור בתי הכנסת לשם שמירת הסדר והביטחון, אבטחת המתפללים, הסדרה והכוונת התנועה.

ראשיתה של ההיערכות בימי טרום החג, בהם הוצבו שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב, כוחות התגבור ומתנדבים ברחבי העיר, במקומות הומי קהל ובמרכזי קניות. מערך הביטחון השוטף והאבטחה בעוטף ירושלים עובה למניעת כניסת גורמים עוינים ותתוגבר הפעילות בצירי התנועה.

במהלך ימי ראש השנה ויום כיפר, תתוגבר הפעילות סביב העיר העתיקה וסמטאותיה בצירי תנועת המתפללים ובכותל המערבי.

(עודכן בשעה 19:39)
התראה ביטחונית ירושלים סיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד