ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

פרסום ראשון: נתניהו קיבל אישור חרדי לצירוף 'המחנה הציוני'

במסגרת פגישתו של ראש הממשלה עם ראשי המפלגות, אישרו הנציגים החרדים לנתניהו לבצע מהלך לצירוף ה"המחנה הציוני" לממשלה, זאת כאשר שר החינוך ויו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט נעדר מהפגישה. גם השר כחלון העניק אישור למהלך

ישיבת ממשלה. צילום: ישראל מארק סאלם, פלאש90
ישיבת ממשלה. צילום: ישראל מארק סאלם, פלאש90

פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים': במפגש הקבוע של ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהריים (שלישי) עם ראשי המפלגות עלה עניין צירופה של 'המחנה הציוני' לממשלת אחדות רחבה. נתניהו ביקש את אישורם של ראשי המפלגות למהלך.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מלבד שר האוצר משה כחלון, גם ראשי המפלגות החרדיות אישרו את המהלך באופן עקרוני. השר נפתלי בנט לא נכח במפגש לאחר שהשתתף באותה העת בכינוס שרי החינוך של ה-oecd שהוא מארח.

כזכור, בימים האחרונים שוב עלתה לכותרות סוגיית הצטרפותה של 'המחנה הציוני' לקואליציה, לאחר שבכיר בממשלה טען כי חודשו המגעים לממשלת אחדות עם 'המחנה הציוני', מה שהוביל את המפלגה לצאת בהכחשה. אולם בפועל - נתניהו עושה מאמצים להרחיב את הקואליציה ולצרף אליה את 'המחנה הציוני'.

גורם בכיר ב'יהדות התורה' אישר ל"בחדרי חרדים" כי נושא הרחבת הקואליציה עלה לדיון בפגישה עם נתניהו, אולם הוא הכחיש כי המפלגות החרדיות נתנו את אישורן הסופי למהלך, לדבריו, "כבר הבהרנו כמה פעמים כי באופן עקרוני אנחנו בעד ממשלת אחדות עם 'המחנה הציוני'".

יודגש, כי העובדה שנתניהו העלה היום את הנושא בפני ראשי המפלגות, מעידה יותר מכל על מאמציו להרחיב את הקואליציה ולצרף אליה את 'המחנה הציוני'. אולם, גם אם זה יצא לפועל, הדרך לא תהיה קצרה, לאחר שרבים מחברי 'המחנה הציוני' מתנגדים למהלך.
בנימין נתניהו חרדים המחנה הציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד