י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הוא מוחל: בני אלבז מבקש סליחה מאלי ישי

זמר הבית של ש"ס שיצא בעבר בחריפות נגד יו"ר 'יחד', פרסם פוסט התנצלות בפייסבוק

אלבז. צילום: פלאש 90
אלבז. צילום: פלאש 90

לאחר שבמשך שנים הוא תקף אותו בחריפות, ובפרט בתקופת הבחירות לפני כשנתיים, הזמר בני אלבז ביקש היום (שלישי) סליחה מיו"ר 'יחד' לשעבר אלי ישי.

"מודעה נקיה בלי שום כוונות, מארץ רחוקה, גלות, במעמד זה לפני ראש השנה. הריני מבקש סליחה ומחילה ממך אליהו ישי. כן, על שנהגתי לא נכון כלפיך בזמן בחירת הבוחר וגם לי מותר לשגאות ולטעות. טעיתי", כתב אלבז לישי ברשת החברתית.

"אני בטוח שהרבה ירימו גבה ויגידו 'מה הוא עושה??! בוגד ועוד', פסס אחד גדול... נקודה! יהודי שירת את היהדות ואת מרן, אז טעיתי, טעיתי ולא הייתי כך צריך לנהוג", כתב אלבז והוסיף, "לא היה מגיע לו שנהגתי כך".

זמר הבית של ש"ס שב וביקש מחילה מישי: "סליחה אליך ממני, שוב אלי ישי, ועוד פעם סליחה סליחה סליחה, בני אלבז בן אסתר, בעז"ה נשכח את ההיסטוריה הכואבת לשנים ולימים טובים יותר וטהורים בלי שום תקלה".

כזכור, בתקופת הבחירות האחרונות בזמן שישי התמודד עם 'יחד' מול ש"ס, פתח אלבז בקמפיין אגרסיבי נגד ישי, ובסרטון שפרסם הוא אף אמר כי "אלי אתה קנאי, אתה החדרת סכין ללבו של מרן ולליבה של התורה הקדושה".

עוד קודם לכן, בתקופת כהונתו של ישי בתפקיד יו"ר ש"ס תקף אלבז ואמר: "אלי ישי אתה רשע ואני ארדוף אותכם פוליטית ככל שאפשר! אני עוד לא אמרתי את המילה האחרונה".
בני אלבז אלי ישי סליחה התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד