כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הידרדרות נוספת במצבו של שמעון פרס; "אלו שעותיו האחרונות"

לאחר שבשעות הצהריים חלה הידרדרות חמורה במצבו של הנשיא התשיעי שמעון פרס, בשעה האחרונה חלה הידרדרות נוספת במצבו. מקורביו: "אלו שעותיו האחרונות" • הרופאים הרימו ידיים והפסיקו את הטיפול הרפואי • כל העדכונים

שמעון פרס (הדס פרוש, פלאש 90)
שמעון פרס (הדס פרוש, פלאש 90)

לאחר שבשעות הצהריים חלה הידרדרות חמורה במצבו של הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, שמעון פרס, בשעה האחרונה (שלישי) חלה הידרדרות נוספת במצבו והוא מוגדר קריטי.

כזכור, בשעות אחר הצהריים חלה הידרדרות חמורה במצבו של פרס, המאושפז כבר כמה שבועות בבית החולים תל השומר, לאחר שעבר אירוע מוחי משמעותי. בשעות הצהריים הוזעקו לבית החולים בני משפחתו של פרס כדי להיפרד.

כאמור, בשעה האחרונה חלה הידרדרות נוספת במצבו. רופאי בית החולים הרימו ידיים והחליטו על הפסקת הטיפול הרפואי האקטיבי בפרס. המשמעות היא כי למרות ההחמרה במצבו, הרופאים לא פועלים בכדי לנסות לשפר את המצב. מקורביו של פרס מסרו כי "אלו שעותיו האחרונות".

(דרעי בבית החולים, הערב. צילום: צביקה לרר)

מוקדם יותר הערב הגיעו לבית החולים רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ ושר הפנים הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי. השניים, יחד עם בנו של פרס, חמי, התפללו מחוץ לחדרו של הנשיא התשיעי.

בתום הביקור מסר דרעי לעשרות צוותי התקשרות במקום כי מצבו של פרס קשה מאוד. "מצבו של פרס ממשיך להידרדר" אמר דרעי והוסיף, "חז"ל אמרו אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם, אל יתייאש מן הרחמים".

דרעי הוסיף, "אנחנו רגילים לשמעון פעיל ונמרץ. נאחל למשפחה בשורות טובות".
שמעון פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד