י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

עורכים שולחן: כך תקבלו את החג על מגש של כסף

לקראת כל חג אנו נערכים מול דילמת עיצוב השולחן ורוצים שתהיה חגיגית ומרשימה כמה שיותר • ראש השנה, החג שיפתח לנו את השנה החדשה, מביא איתו הרבה כמיהה לשולחן מלכותי ויוקרתי ושתהיה אווירה אמיתית של ארמון מלוכה כיאה ליום קדוש כזה • קבלו השראה לעריכת שולחן בשילוב כלי כסף

קרדיט צילום: עדי גלעד
קרדיט צילום: עדי גלעד





אחרי שהחלטנו השנה להזמין אלינו לארוחת חג, טרחנו ובישלנו את כל מטעמי הארוחה, הגיע השלב שבו כל מארחת מוצאת עצמה טרודה: עיצוב שולחן החג במראה מינימאלי, נקי ועדיין מרשים וייחודי. עיצובו העכשווי של שולחן החג משלב בין לבן צחור, כסף טהור, מעט קריסטל ובעיקר מינימליזם מאופק. "קל לעצב שולחן חג שכזה", אומרים מעצבים מומחים.



"תודות לכלי הכסף הטהור, שנמצאים גם ככה בכל בית יהודי, הסטיילינג יהיה מוקפד אבל יוקרתי. השילוב הנכון הוא לבחור בסרוויס צחור שלא יגנוב את ההצגה ולתכשט את השולחן עם כלי כסף טהור המסמלים את החג מקדמת דנא ועד היום: דבשיות בצורת תפוח מרשים, כלי הגשה מבריקים, פמוטים, גביע קידוש עם תבליטים מסורתיים, דג כאלמנט דקורטיבי "שנהיה לראש ולא לזנב" ועוד. אין ספק כי כלי הכסף המרוקעים והחגיגיים, הם חלק בלתי נפרד ממסורת החג היהודי, ובבתים רבים אנו מוצאים פריטים שכאלו כשהם עוברים בירושה מדור ודור ונחשבים לנכסים משפחתיים שערכם הרגשי אינו נופל מערכם החומרי". שולחן חג המעוטר בכלי כסף טהור, לוקח את יושביו מיידית למחוזות של שיתוף, מסורת ומשפחתיות, שכולנו נהנים להתבשם בהם, בין אם ברמת היומיום ובין אם בערבי חג מיוחדים.


תכשיטי שולחן החג

בשנים האחרונות הפכו כלי הכסף הטהור לטרנד עיצובי המשתלב במגוון שולחנות חג. הסיבה לכך נעוצה במראה הייחודי של כלי הכסף, שמוסיף זוהר ועומק ומשתדך לכל גוון וסגנון. יש ביקוש הולך וגובר לפמוטי כסף, קנדלברות, גביעי אליהו, דבשיות ואפילו קופסאות אתרוג מכסף טהור.



"מרבית האנשים מרכיבים במשך שנים את קולקציית כלי הכסף שלהם", מסביר שלומיר חדד, מנהל שיווק חדד כסף טהור, "כשבכל שמחה משפחתית הם מוסיפים כלי נוסף, והתוצאה היא שולחן חג שעוצמתו הרוחנית והרגשית קורנת ליושביו ומעניקה ערך ייחודי לערב החג".




קרדיט תמונות: עדי גלעד - רשת 'חדד כסף טהור'.
עריכת שולחן חג ראש השנה כלי כסף שולחן חג יוקרתי עורכים שולחן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד