כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

"גם אני הגעתי לאומן" • הקליפ של הילד המיוחד

חזקי, רק בן 6.5, הוא ילד מיוחד החולה במחלה נדירה, שחלם לקברו של רבי נחמן באומן לפני גיל 7 • החלום הוגשם: ארגון "בלב אחד" התגייס למשימה, והתוצאה - בקליפ מרגש במיוחד • צפו

"גם אני הגעתי לאומן" • הקליפ של הילד המיוחד

אל ארגון 'בלב אחד', הפועל במשך ימות השנה למען הילדים המיוחדים, הגיעה בקשה מיוחדת: לעזור ולהגשים את חלומו של חזקי, ילד בן 6.5 הסובל מנכות מורכבת ונדירה 'להיות בקברו של רבי נחמן מברסלב זיע"א באומן' לפני גיל 7.

בהנהלת הארגון פנו לחברת 'אירו פנים' שלהם ניסיון רב בביצוע אתגרים מעין אלה, מנכ"ל 'אירו פנים' הרב שמעון קוסטנטינר נענה לבקשה המיוחדת ודאג שהמבצע ייצא לדרך ללא דיחוי כאשר מדובר במבצע לוגיסטי מורחב ומורכב, החל בתכנון והתאמת תאריך הטיסה, סידור והשגת ציוד מותאם לילד עם תו תקן על מנת שיוכלו לעלותם למטוס, תיאום עם חברות התעופה, ביטוח להטסת הילד, צוות ליווי צמוד בכל מהלך הטיסה והשהות. הכולל רופא בכיר ומתנדב הארגון המכיר את רגישותו, הכנת צוות הרפואי באוקראינה לקראת בואו וכן רכב מותאם להסיעו ברחבי אוקראינה, התאמת חדר מיוחד במלון עבור המכשירים הרפואיים המשמשים את חזקי בשנתו וכו'.



היום המיוחל הגיע וחזקי הגיע לשדה התעופה בליווי מתנדבי הארגון וצוות 'אירופנים' כשכל הזמן חזקי ממלמל "אני נוסע לאומן אני יספר לכל החברים שלי שגם אני נסעתי לאומן"
בהגיע עת הטיסה עלו חזקי ומשפחתו לטיסת אל עלLY2653 לקייב שבאוקראינה, הטיסה עברה בשלום כאשר ההתרגשות ניכרת על פניו בכל מהלך הטיסה.

חזקי ומשפחתו נחתו בשדה התעופה בקייב שבאוקראינה, כבר בשדה התעופה בקייב המתינו להם הסעה ומלווה שליוו אותם במשך שהותם בימים הבאים. בשבת שהו בני המשפחה באווירה מרוממת בעיירה מז'יבוז' ע"י ציונו של הבעש"ט הקדוש כשחזקי לא מפסיק לבקש להגיע כבר לאומן.
ביום ראשון לאחר נסיעה קצרה חזקי ומשפחתו הגיעו לאומן והנה הגיע הרגע המיוחל חזקי נכנס בשמחה לציונו הקדוש של ר' נחמן מברסלב באומן כאשר בכניסה חזקי כבר לא יכל להסתיר את ההתרגשות הרבה האופפת אותו ומעינו זלגה דמעה חמה, דמעה של הגשמת חלום, חזקי אמר בהתרגשות רבה יחד עם אביו את כל התיקון הכללי ולאחר מכן התפלל על משפחתו, על כל המסייעים לטיסה ועל כל כלל ישראל.
בלב אחד חזקי אומן טיסה חלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד