כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כתב אישום נגד יהודי שכתב "להשמיד ערבים כמו עכברים"

אוריאל טמיר, בן 70 מבת ים, הואשם בבית משפט השלום בעיר מגוריו על ידי פרקליטות מחוז ת"א בהסתה לאלימות או לטרור ופרסום הסתה לגזענות, זאת לאחר שכתב ברשתות החבריות בין היתר: "אדולף אופנהיימר זקוק לכדור בין העיניים. צריך להשמיד את הערבים כמו עכברים"

(רויטרס)
(רויטרס)

אוריאל טמיר, בן 70 מבת ים, הואשם היום בבית משפט השלום בעיר מגוריו על ידי פרקליטות מחוז ת"א בהסתה לאלימות או לטרור ופרסום הסתה לגזענות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עפרה קרמני אוטולנגי, בתקופה הרלוונטית לכתב האישום כתב אוריאל בפייסבוק תגובות לכתבות באתרי החדשות שהיו פתוחים לציבור וחשופים לקוראי הכתבות. לאחר חטיפת שלושת הנערים הי"ד בצומת גוש עציון ונרצחו בידי מחבלים פלסטינים, נחטף ונרצח מוחמד אבו ח'דיר בידי יהודים. בעקבות הרצח החלו פעולות מחאה והתפרעויות אלימות בקרב ערביי ישראל. בהמשך, החל מבצע צבאי של צה"ל ברצועת עזה

במספר רב של הזדמנויות, מרביתן על רקע האירועים הללו, פרסם אוריאל באמצעות פרופיל הפייסבוק שלו קריאות למעשי אלימות או דברי עידוד למעשי אלימות כלפי ערבים, אישי ציבור ואנשי שמאל. כמו כן, פרסם גילויי איבה ועוינות כלפי ערבים וקרא להחרמת עסקיהם וזאת במטרה להסית לגזענות כלפי ערבים במדינת ישראל.

בין היתר, בתגובה לכתבה באתר וואלה!, "המתנחלים תקפו והחיילים עמדו בצד: "היו חייבים להגיב", פרסם הנאשם: "אני מברך את המתיישבים ביצהר על שלימדו את החולרות מהמשטרה, מג"ב וגם הצבא!! בפעם הבאה תגנו על הישוב בנשק חם! הסיבה מסביב וגם בארץ הערבים מקימים ישובים שלמים בגליל ובנגב ואיש לא חושב להרוס את המבנים נהפוך הוא הממשלה רוצה להכשיר את הבניה הלא חוקית של האספסוף הערבי והבדואי! אם לא מפנים ערבים לא לפנות יהודים מי שיושב ונהנה מזה זה אדולף אופנהיימר שזקוק לכדור בין העיניים והזבל גלאון".

בתגובה לכתבה "יעלון: המערכה נגד חמאס תתרחב, ולא תהיה קצרה", פרסם "ביבי, מספיק הבירבורים יש רק פתרון אחד השמדת הרצועה למחוק לחלוטין כל יצור חי שנמצא ברצועה להשמיד אותם כמו עכברים מתינוק בן יומו עד זקן לאחר הרצועה להשמיד את ערביי ישראל לפי חרב ובסוף את ערביי הגדה והשמאלנים".

בתגובה לכתבה בוואלה "תיעוד: הג'יהאד האיסלאמי משגר רקטה לעבר תל-אביב", פרסם "ביבי כל תושבי עזה מחבלים תפסיק לאתר מחבלים תתחיל להשמיד מתינוק ועד זקן את ערביי הרצועה אנו רוצים לראות נהר של דם!!!!! ביבי לאחר מחיקת ערביי הרצועה זאת ההזדמנות לחסל את הערבים החיים בישראל למחוק אותם מהעולם ללא רחם בדיוק כפי ששוחטים ערבים בסוריה ובעירק אחר כך תתפנה לחסל את ערביי הגדה והשמאל הישראלי". הפירסום זכה ל-7 לייקים.
הסתה ברשת כתב אישום ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד