י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מזל טוב! הסודות של בת מזל מאזניים

הכי אובייקטיבית, הכי מתלבטת, הכי נמלכת, הכי עדינה, הכי מנומסת, הכי טהורת לב, אבל הראש גברי לחלוטין. הכל על חברותינו שחוגגות החודש יום הולדת

(רויטרס)
(רויטרס)

גילוי נאות: באופן אישי, אינני אובייקטיבית לגבי מזל מאזניים, באסטרולוגיה מקובל לטעון שמזלות שמונחים זה מול זה בגלגל המזל, מהווים הפכים משלימים. ומכיוון שאני ממש ממול, זהו בהחלט המזל החביב עלי. הנימוס והעדינות שלהם, עם הסבלנות והאהבה הלא נלאית לכל מה שיפה, אמנותי, ספרותי ונוח, שובים כל לב.

אם יש לכן חברה טובה מאזניית, אתן וודאי יודעות על מה אני מדברת: קסם טהור, לבן ואמיתי שופע מבני ובנות השבט. וכאשר הם חברים, אין להם שום שיקול של אגו או חוסר יושרה אחרת. למרות עדינותם והפוליטיקה המובנית בבסיסית, לעולם לא יפנו עורף או יבגדו בחבר טוב.
הרי הן נשים מושלמות אם חושבים על זה- רעיות מסורות ברמ"ח ושס"ה, הבעל תמיד אבל תמיד יהיה במקום הראשון, ואחריהן.. החברות הטובות.

הן לא זקוקות להרבה. די להן בחוג קטן ונעים של ידידות אמת.

את ילדיהן ילבישו בטוב טעם. לא תמצאו אותם מוזנחים או מרושלים. טעם טוב ויופי הם אבני היסוד באופיין והדבר מתבטא בהכל, החל בבית מעוצב וכלה בשידת איפור עמוסה לעייפה.
עם זאת שבת מאזניים נחשבת לאשת הקריירה מספר אחת בכל גלגל המזלות, היא עדיין נשארת ותישאר תמיד אשת בית, הסדר והניקיון, הארוחות במועדן וההשקעה בילדים, חשובים במעלה ראשונה.

ויכוחים חביבים עליה מאד!

הויכוח, שילוב של הבנת הצדדים והקושי ההוא להגיע להחלטה, מתיישב עם העדפותיה, והיא תהיה מסוגלת לחפור לכן בטלפו שעה ארוכה בהתדיינות עצמית לעיתים מונולוגית.

אבל אנחנו אוהבות אותה, את החברה המאזניית שלנו, שלא לאמר מוקסמות, ולכן אנחנו מאזינות לה בקשב רב. הגם ששפופרת הטלפון מאיימת להישרף מטיעונים.

קשה לה להחליט. אל תכבידו עליה בענין הזה. מאז ילדותה, היו ההתלבטויות חלק משגרת היום יום. חצאית ירוקה או תכולה, חביתת עיין או מקושקשת. כל החלטה שאתם יכולים לבצע עבורה, תהיה בגדר חסד של ממש.

זוהי אישה שכולה אור ואהבה, יופי ואובייקטיביות שקשה מאד למצוא בנשים אחרות.

הגיונה קר וחד כאיזמל חריף. ועם זאת שהתנהלותה ענוגה ונשיית, תהליכי מוחה אינם נשיים כלל. איך להסביר את זה? היא פשוט מאלו שיודעים לשחק שחמט.
מזלות מאזניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד