י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

סקר השרים: ליצמן במקום הראשון - דרעי אחרון

שוב זה קורה: שר הבריאות יעקב ליצמן גרף את המקום הראשון בסקר שביעות רצון מבין שרי הממשלה, עם ציון 6.3 מתוך 10. מיד אחריו: שר התחבורה ישראל כץ. ליצמן: "זה מחייב" • כל הנתונים

דרעי וליצמן. זה שעולה וזה שיורד (נתי שוחט, פלאש 90)
דרעי וליצמן. זה שעולה וזה שיורד (נתי שוחט, פלאש 90)

שוב זה קורה, שר הבריאות יעקב ליצמן זכה אמש (חמישי) במקום הראשון בסקר שנערך בתוכנית 'אנשים' ב"ערוץ 2", שבו נשאלו 503 אנשים שונים את השאלה: "תן ציון בין 1-10 לכל אחד משרי הממשלה". כאמור, ליצמן (יהדות התורה) זכה במקום הראשון עם 6.3% והוא ממשיך למצב את עצמו כשר הפופולרי בישראל.

"שמח מאוד שנבחרתי למקום הראשון בסקר, אבל זה רק מחייב אותי להשתפר ולפעול יותר עבור הציבור" אמר ליצמן בתגובה.

אל המקום השני הגיע ה'נמסיס' החדש של הציבור החרדי - שר התחבורה ישראל כץ (הליכוד), עם 5.9% אחוזי שביעות רצון. מיד לאחריו הגיעה שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) שזוכה ל-5.5%.

למקום הרביעי הגיע השר לביטחון פנים גלעד ארדן (הליכוד) עם 5.4%, אחריו שר החינוך נפתלי בנט (הבית היהודי) עם 5.2%. סוגר את השישייה הראשונה הוא שר הביטחון אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) עם 5.1% אחוזי שביעות רצון.

לאחריו הגיעה שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) עם 4.9%. שר האוצר משה כחלון (כולנו) זוכה ל-4.7 אחוזי שביעות רצון בלבד. אחריו ראש הממשלה בנימין נתניהו (הליכוד), בתפקידו כראש ממשלה, עם נתון דומה. השרה לשיוויון חברתי גילה גמליאל (הליכוד) זוכה ל-4.5%, נתניהו כשר חוץ זוכה ל-4.4%.

סוגרים את הרשימה הם שר הפנים אריה דרעי (ש"ס) עם 3.9 אחוזי שביעות רצון בלבד, כמו גם נתניהו כשר התקשורת, במקום האחרון.

תוצאות הסקר מראים, כי למרות 'משבר השבת', היחס הכללי לנציגים החרדים לא נפגם, וכמו בסקרים אחרים, גם הפעם ליצמן ממשיך להוביל על שאר השרים, בכל הקשור לשביעות רצון.

בנוסף, למרות היריבות הפוליטית הפומבית שהייתה בין השר כץ לראש הממשלה בנימין נתניהו, כץ רק התרומם וכאמור הוא זכה במקום השני אחרי ליצמן.

גם התוצאה שקיבלה שקד מסמלת על משהו שקורה בבית היהודי. על פי הסקר הנוכחי הנשאלים היו יותר מרוצים מתפקודה ביחס לתפקודו של יו"ר המפלגה בנט שהתמקם שני מקומות אחריה.

יצוין, כי העובדה שליברמן הגיע רק למקום השישי לא מעידה הרבה, מכיוון שיחסית לאחרים הוא חדש בתפקיד וקשה למדוד אותו על סמך התקופה הקצרה שבה הוא משמש כשר הביטחון.
יעקב ליצמן אריה דרעי סקר השרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד