י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

עמיר פרץ: יש ציבור שמרגיש לא מיוצג היום

היעדרותו של יו"ר 'המחנה הציוני' מרשימת הנואמים מטרידה את אנשי מפלגת העבודה, שמרגישים כי זירת הנואמים הפוליטיים הופקרה ליריביו של פרס

עמיר פרץ, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
עמיר פרץ, צילום: מרים אלסטר, פלאש90

ח"כ עמיר פרץ, מי שנחשב במשך שנים ליריבו המר של שמעון פרס, גינה הבוקר (ו') את ההחלטה שלא לתת ליו"ר האופוזיציה וראש מפלגתו יצחק הרצוג לנאום בהלוויית שמעון פרס, וזאת משום שנאומו אינו כלול בטקס הרשמי.

עמיר פרץ היה זה שכאשר גבר על פרס וכבש בסערה את מפלגת העבודה, ראה כיצד יריבו עוזב לקדימה ונוטל עימו חלק גדול ממצביעיו שסירבו להשלים עם בחירתו של עמיר פרץ לראשות מפלגתם. בין פרס לפרץ שררה יריבות פוליטית עזה, על אף שבמשך שנים הם חברו לאותה מפלגה בכנסת.

"ביום כזה, וועדת השרים לטקסים יכלה בהחלט למצוא דרך שבה יו"ר האופוזיציה יאמר את דברו", אמר פרץ על ההחלטה שלא לתת להרצוג להספיד, "הרי שמעון פרס ברוב חייו היה חלק ממפלגת העבודה והתחושה היא שחצי מהציבור לא מיוצג. זה חבל מאוד".

כזכור, מכיוון שכללי הטקס הרשמיים אינם כוללים הספד של יו"ר האופוזיציה, יובל הנשיא התשיעי למנוחת עולמים לאחר הספדים של הנשיא ריבלין וראש הממשלה, שניהם אנשי הליכוד, לצד בני משפחתו והסופר עמוס עוז. פרס ייקבר ללא הספד של יו"ר המפלגה מטעמה היה ח"כ במשך קרוב ל-45 שנה, עד שעבר לקדימה - ממנה נבחר לתפקיד נשיא המדינה.
עמיר פרץ הרצוג שמעון פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד