ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

ברוך מרזל: "שמעון פרס ייזכר לדיראון עולם"

איש הימין תוקף בראיון ל'בחדרי חרדים' בחריפות גם את נתניהו ה'צבוע' ומחמיא דווקא לדרעי ש"נשאר שמאלני" • "לא נשארו לי יותר נרות נשמה, פרס גרם לי להיות ב-300 הלוויות, הוא שרט לי את הנשמה"

מרזל משמאל, פרס מימין
מרזל משמאל, פרס מימין

בזמן שכולם מהללים ומשבחים את נשיא המדינה התשיעי שמעון פרס שהלך לעולמו והובא הבוקר (ו) למנוחות, איש הימין ברוך מרזל לא חוסך מלשונו ומאשים את פרס בהרג אלפי יהודים. בשיחה עם "בחדרי חרדים" אומר מרזל כי "שמעון פרס ייזכר לדיראון עולם".

"פרס גרם לכ-1500 הרוגים בגלל אוסלו והחתרנות שלו", אומר מרזל, "גם חלק גדול מהמעשים הטובים שהוא עשה, זה כמו שחז"ל אמרו על הרומאים, שהם הרי תיקנו את הכבישים ובנו פה, ובא רבי שמעון בר יוחאי ואמר שהכל הם עשו לעצמם לטובתם ולחיזוק מעמדם, אותו דבר שמעון פרס, הכל הוא עשה רק לטובתו ולמען מעמדו".

מרזל מצביע על תמונה משנת 1976, שבה נראה פרס בעת כהונתו בתפקיד שר הביטחון, כשהוא נוטע עץ בעופרה, מלבד פרס גם מרזל עצמו נראה בתמונה בהיותו נער צעיר.

"הייתי אז ילד בישיבת איתרי, היינו ביישוב עופרה ואז הגיע שמעון פרס", מספר מרזל על 'מאחורי הקלעים' של התיעוד יוצא הדופן, "אמרו לי לחפור בור בשביל שפרס יוכל לשתול עץ, אני מופיע שם בתמונה לאחר שהוא שתל כבר את העץ", מספר ומוסיף, "אבל חשוב לזכור שהוא עשה את זה בגלל שהוא רצה לדפוק את יצחק רבין, הוא היה אופוזיציה שלו, הכל הוא עשה רק לטובתו ולהנאתו, וככה הוא עזר ליישוב קדומים ולעוד יישובים רק בשביל לדפוק את רבין", סיפר ל"בחדרי חרדים".

בנוסף תקף מרזל את אנשי הימין שמשבחים היום את פרס, למקרות שבחייו ביקרו אותו בחריפות, "מדובר באנשים צבועים ולקקנים. האנשים האלו רדפו אותו בחייו, אמרו שהוא יחלק את ירושלים. אלו שכיום מחלקים את ירושלים - אמרו אז שפרס יחלק את ירושלים, ואני מתכוון לראש הממשלה בנימין נתניהו שהיום מחלק את ירושלים, הוא בעצמו עשה קמפיינים אכזריים נגד שמעון פרס – בשביל להיבחר והנה היום הוא מדבר אחרת. אני שונא את אנשי הימין הצבועים האלו".

על שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי אמר מרזל ל"בחדרי חרדים": "היחידי שבאמת לא צבוע זה אריה דרעי, הוא היה חבר של פרס גם בחיים שלו, עשה איתו את 'התרגיל המסריח', חתר איתו כל מיני חתירות וגם היום הוא חבר שלו – לפחות אני מעריך את זה שדרעי נשאר שמאלני והוא לא צבוע, אבל כל היתר, תמיד רדפו את פרס – מה פתאום היום מדליקים נר לזכרו".

אתה מתכוון להדליק נר לזכרו של פרס?

"הנרות נשמה והדמעות שלי – נגמרו לי באוסלו, לא נשארו לי יותר נרות נשמה, פרס גרם לי להיות ב-300 הלוויות, הוא שרט לי את הנשמה שמעון פרס הזה, הייתי בגללו בכל כך הרבה הלוויות שהגיעו כתוצאה מאוסלו, הלב פשוט נשפך", אמר מרזל ל"בחדרי חרדים".
ברוך מרזל שמעון פרס ימין שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד