כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

המלחמה הבאה של ליצמן - שוקו עם סוכר

שר הבריאות ממשיך במאבקים נגד הג'אנק פוד, ומסמן את השוקו עם סוכר המחולק לילדים כיעד מסוכן

ליצמן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ליצמן. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר שנלחם בג'אנק פוד ויצא נגד אכילת בורקסים, שר הבריאות יעקב ליצמן מסמן את היעד הבא במלחמה - שוקו מסוכר לילדים.

בראיון שהעניק ליצמן לערוץ 10, לאחר שנבחר לאחת הדמויות המשפיעות ביותר בישראל בשנה האחרונה, סיפר ליצמן כי הוא המתין עד כה, וכבר בשבוע הבא משרד הבריאות יפרסם דו"ח ויצא עם קמפיין נגד שתיית שוקו מסוכר בפרט לילדים בקייטנות.

"אגלה לך משהו, נמליץ לא לתת לילדים שוקו עם סוכר", חשף ליצמן, "התאפקתי עד עכשיו והודעתי כבר לחברות, אני הולך לעשות את זה בשביל שיתרגלו לייצור מיוחד ללא סוכר", אמר ליצמן והצהיר כי "בקייטנות הקיץ הבא - ילדים לא ישתו שוקו עם סוכר".

ליצמן הוסיף כי "אני חושב שבנושא של השמנת ילדים אנחנו בין הכי גרועים בעולם ואנחנו צריכים לשפר את זה" לדבריו, "לא כולם אוהבים את מה שאני עושה, התחלנו בג'אנק פוד ולאט לאט נגיע גם לדברים אחרים, גם לשתייה", הוסיף השר ואמר כי בנוסף משר הבריאות יצא נגד פרסומות למזון לא בריא.

כזכור, לפני כחצי שנה יצא ליצמן בחריפות נגד מזון הג'אנק פוד ואמר כי "צריך לחנך את הילדים לא לאכול ג'אנק פוד, ולא לאכול כל כך הרבה סוכריות. זה נכון לסוכרת וזה נכון ללב. זה מה שאנחנו הולכים לעשות בשנה הקרובה – מניעה".

"אני יודע שלוחצים, אני יודע שיש אנשים שלא אוהבים את זה וחברות גדולות לא אוהבות את זה. יש לי סוד בשבילכם. אין לי פריימריז, אני ראשון ברשימה, אין שום בעיות. בחרתי במשרד הבריאות כי חשבתי שזה המקום שבו אפשר להציל אנשים", הוסיף השר החרדי.
ג'אנק פוד שוקו מסוכר קייטנות ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד