כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מבצע סלי תשרי של הוועד העולמי: אימפריית צדקה בתנופת עשיה

"מבצע סלי תשרי" הוכתר בהצלחה - אלף סלי מצרכים חולקו על ידי מתנדבי "הוועד העולמי" בירושלים, בני-ברק וביתר עילית. צפו

מבצע סלי תשרי של הוועד העולמי: אימפריית צדקה בתנופת עשיה

במבצע לוגיסטי שהתפרש על-פני שלושה ימים חילקו פעילי "הוועד העולמי" לרגל החגים אלף סלי מזון, עשירים במצרכים יקרים, מאכלים וכל טוב - למשפחות נצרכות בירושלים, בני-ברק ובביתר עילית.

כזכור, לפני כחודשיים קיבל ביהמ"ש את המתווה שהוסכם בין רשם העמותות לארגון הוותיק, ובעקבות כך שבה העמותה לפעול ביתר שאת תחת ניהולו של עו"ד רונן מטרי ובליווי ביה"ד בראשות הגר"א ברוידא והגר"א בוטבול. לבד ממענקים כספיים שהועברו עבור מקרים רפואיים, קיים הארגון השבוע חלוקה מיוחדת לקרת החגים.

"השקענו חשיבה בתמהיל הסל, בכדי לספק את מקסימום המצרכים הנדרשים למשפחה לחג. כל מארז עמוס במוצרים בשווי מאות שקלים" אומרים ב"הוועד העולמי".

בארגון מציינים כי כדי לוודא שהסלים מגיעים לידיים הנכונות נקבעו קריטריונים ברורים ורק מי שעמד בהם, זכה לסל. בביתר למשל, התבצעה החלוקה בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת הרווחה העירונית וסגן ראש העיר הרב יצחק רביץ.

בשבועות האחרונים הופצו בכוללים בירושלים טפסים למילוי פרטים, אשר נבחנו על ידי ועדת התמיכות בארגון ועל פיהם נערכה החלוקה. "למרות שזו לא הפעם הראשונה, אנחנו מתרגשים בכל חלוקה מחדש לראות את השמחה וההקלה על פני הנצרכים" אומר קובי יעקב, מפעילי הארגון, "אברכי משי, שיודעים ברגע קבלת הסל כי יוכלו להסב לשולחן החג עם בני משפחותיהם באופן שיקל עליהם משמעותית ויגביר את שמחת החג".

ארגון "הוועד העולמי", שעמד תחת נשיאותו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, זוכה להערכה רבה ולברכתם של גדולי ישראל ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי. הוא מסייע תדיר במימון ניתוחים סבוכים לחולים במחלות קשות, ובמענקי צדקה לנזקקים לצד חלוקת סלי מזון. "מבצע סלי תשרי" שנערך השבוע חותם שנה של פעילות ענפה, וב"הוועד העולמי" מצפים להגביר את התמיכה והסיוע לנזקקים בשנה הבאה. תכלה שנה וקללותיה – תחל שנה וברכותיה.





























הוועד העולמי סלי תשרי מבצע ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד