י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דיווח: התקדמות משמעותית במגעים לכניסת המחנ"צ לממשלה

על פי הדיווחים, בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במגעים לכניסת "המחנה הציוני" לממשלה. על פי המסתמן, המחנ"צ תקבל שמונה תיקים בממשלה, בהם תיק החוץ ותיק התרבות והספורט. ומה תעשה מירי רגב? כל הפרטים

דיווח: התקדמות משמעותית במגעים לכניסת המחנ"צ לממשלה
נתי שוחט, פלאש 90

שנה חדשה, ממשלה חדשה? בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במגעים בין הליכוד לבין המחנה הציוני על כניסת האחרונה לממשלה. כך דווח לראשונה ב"ערוץ 10".

על פי הדיווח, בחסות החג חלה התקדמות משמעותית במגעים ועל פי המתווה המסתמן, מפלגת המחנה הציוני תקבל שמונה תיקים, בהם תיק החוץ ואף תיק התרבות והספורט, אותו מחזיקה השרה מירי רגב.

לא ברור האם הרצוג יחזיק בעצמו את תיק החוץ, או שמא ינסה למנות לתפקיד את ציפי לבני כדי שזו תצטרף למהלך. על פי דיווח של העיתונאי חיים לוינסון מ"הארץ", במקרה כזה הרצוג יקבל את תפקיד המשנה לראש הממשלה והאחראי על המשא ומתן עם הפלסטינים.

עוד דווח כי רגב תקבל או תיק המודיעין, המוחזק כיום על ידי השר ישראל כץ, ואף תכנס לקבינט המדינה ביטחוני. על פי דיווח אחר, ייתכן שרגב תקבל את תיק התקשורת.

על פי הדיווחים, בין הצדדים הוחלט על מאמץ לכנס ועידה אזורית שתדון במו"מ בין ישראל לפלסטינים. הרצוג מצידו הכחיש את הדיווחים ואף טען כי "מצר על כך שיש גורמים שגם במהלך החג מפיצים מידע כוזב".

כזכור, לפני כשבוע פורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים" כי במהלך ישיבת ראשי הסיעות עלתה האפשרות של צירוף המחנה הציוני לממשלה וכל ראשי הסיעות, למעט נפתלי בנט שלא נכח בישיבה, אישרו לבצע את המהלך.

עם זאת, במידה והמהלך אכן יצא לפועל, טרם ברור האם כל חברי סיעת המחנה הציוני יצטרפו לכניסה לממשלה, או שיהיו כאלו, בראשם שלי יחימוביץ, שיעדיפו להישאר באופוזיציה.
ממשלת אחדות הליכוד המחנה הציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד