כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

בני ברק: שני ילדים נפלו מגובה ונפצעו קשה ובינוני

שני ילדים נפלו בימי ראש השנה מגובה בבני ברק. אחד הילדים נפגע באורח קשה והשני באורח בינוני

צילום ארכיון: Gershon Elinson/Flash90
צילום ארכיון: Gershon Elinson/Flash90

שני ילדים נפלו בימי ראש השנה מגובה בבני ברק. אחד הילדים נפגע באורח קשה והשני באורח בינוני. ארון שנפל בבית קטע את אתבעו של תינוק.

המקרה הראשון אירע בצהרי היום הראשון של ראש השנה, כאשר פעוטה ברחוב יונתן בשכונת פרדס כץ בבני ברק, נפלה מגובה של כ-3 קומות ונפצעה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לפעוטה כבת שנתיים והיא פונתה במצב קשה עם חבלת ראש לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

למחרת, ביום השני של ראש השנה, ילד כבן 10 נפל מגובה 2 קומות בבני ברק, ברחוב לוי יצחק מברדיצ'ב בפאתי שיכון ה' בעיר.

חובשי איחוד הצלה יחד עם כונני מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה במצב בינוני לבית החולים תל השומר עם חבלה בגפיים.

בנוסף, היום (ג') בשעות הבוקר, תינוק בן שנה ושמונה חודשים נחבל מנפילת ארון בביתו. כונני איחוד הצלה שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לתינוק שסבל מקטיעה מלאה של אחת מאצבעותיו. פונה במצב בינוני לבית החולים תל השומר שם הוכנס מיד לחדר ניתוח להמשך טיפול.

בישיבת בית מדרש עליון בבני ברק בחור לא חש בטוב, כונן איחוד הצלה יוסף יהודה פרומוביץ שהגיע למקום דיווח כי חוץ מהבחור ישנם מספר בחורים שהתעלפו וביקש סיוע נוסף, רופאת משפחה ששהתה בעזרת נשים יחד עם מתנדבים נוספים שהוזעקו למקום טיפלו בחולים ושתים מהם פונו לבית החולים.
נפילה מגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד