י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המיליארדר רון לאודר יסבך את נתניהו?

המיליארדר רון לאודר, שהיה ממקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו, זומן למתן עדות ביחידה הארצית לחקירות הונאה מיד לאחר הלוויית שמעון פרס בנוגע לבדיקה מתנהלת נגד ראש הממשלה

המיליארדר רון לאודר (פלאש 90)
המיליארדר רון לאודר (פלאש 90)

המיליארדר רון לאודר, שהיה ממקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו, זומן למתן עדות ביחידה הארצית לחקירות הונאה מיד לאחר הלוויית שמעון פרס בנוגע לבדיקה מתנהלת נגד ראש הממשלה. כך דווח הערב (שלישי) ב"ערוץ 2".

על פי הדיווח, למרות שהעדות החלה ברגל שמאל, מאחר ולאודר זעם על עיכובו למסירת עדות, בסופו של דבר סוכם כי חוקרי יחידת להב 433 ימריאו בימים הקרובים לניו יורק - או שלאודר יתייצב שוב בישראל, למסירת עדות מפורטת.

לאודר היה נחשב למקורבו של נתניהו, אך בשנים האחרונות מתח לא אחת ביקורת נוקבת כלפי מדיניותו של נתניהו, בעיקר סביב נושא הגרעין האיראני והמאבק מול הנשיא ברק אובמה בסוגיה.

החשד המרכזי כעת נגד נתניהו הוא ניסיון לקבלת שוחד. היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כבר הודיע כי ינהל את הבדיקה ויקבל החלטות על בסיס מקצועי בלבד וכעת ההחלטה בידיים שלו - האם להפוך את הבדיקה לחקירה רשמית ולזמן את ראש הממשלה למסור עדות או לחקירה, או שמא לסגור את הפרשה ללא כלום.
רון לאודר פרשת נתניהו החדשה עדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד