כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הרצוג כועס הבוקר: "אילצו אותי לחלל חג"

יו"ר האופוזיציה מתח הבוקר ביקורת על תפוצת השמועות ההיסטרית שהוציאה אותו באמצע התפילה מההיכל על מנת לשחרר תגובה

יצחק הרצוג, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
יצחק הרצוג, צילום: מרים אלסטר, פלאש90 צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

גם הבוקר (רביעי) ממשיך יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ בוז'י הרצוג להכחיש את הדיווח שפורסם בערוץ 10 בעיצומו של ראש השנה, על פיו 'המחנה הציוני' במגעים להצטרף לממשלת נתניהו. הרצוג סיפר הבוקר לערוץ על הדרמה שגרמה לו לחלל את החג ולצאת מבית הכנסת.

"אני יושב בבית הכנסת קרוב ל-4 שעות אתמול, ולקראת הסוף מתחיל איזה רחש מטורף", סיפר הרצוג, "שולפים אותי החוצה, צר לי לחלל את החג בידיעה שמוציא כתבתכם ספי עובדיה שיכול היה לחכות, בכל זאת אנשים מתפללים יש חג, הוא יוצא ומייצר בערה עם ידיעה שהיא בלתי מבוססת בעליל, צר לי לומר".

לדבריו, "את אותה ידיעה עיתונאים אחרים קיבלו בשבוע שעבר ובדקו, יש איזה גורם או שניים שמפיצים את הסיפור הזה באופן עקבי, הוסיף.

על עצם עמדתו אמר הרצוג כי "העמדה שלי היא מאוד ברורה בעניין הזה והיא פשוטה בעליל, אנחנו המפלגה הגדולה באופוזיציה, תפקידנו להחליף את נתניהו ולאתגר את השלטון, עמדנו לצאת בקמפיין אגרסיבי מאוד כנגד קמפיין המדינה לולי ההלוויה של שמעון פרס, אבל גם אמרתי שאני אדם שקול ואחראי ואם היה קורה משהו שהיה משנה את ההיסטוריה של המדינה שמחייב את המחנה שלי להושיט יד הייתי שוקל את זה, ואני אומר את זה כל הזמן כי יש הזדמנות אזורית נדירה שלא הייתה כמוה".

לדבריו, "חשבתי שנתניהו החמיץ הזדמנות היסטורית בהלוויה של שמעון פרס, שמגיע לשם יו"ר הרשות הפלסטינית, שצדיק הוא לא ואפשר להושיט יד ואפשר לעשות הרבה דברים בפני אומות העולם".

הרצוג התייחס לפרסומים שהתפרסמו הבוקר בעיתונים אודות המגעים של מפלגתו להצטרפות לקואליציה ואמר כי "הידיעה היום ב'הארץ', מא' ועד ת', אמרתי אתמול לעיתונאי – מוכחשת לחלוטין, יש שם פירוט של פגישות שניהלתי בימים האחרונים, קחו את היומן שלי, קחו את הטלפונים שלי – תבדקו, זה פשוט לא נכון, אני לא במשא ומתן".

בנוסף, הוא התייחס לפרסום שנחשף בשבוע שעבר ב"בחדרי חרדים" על פיו, נתניהו ביקש את אישורם של מפלגות הקואליציה במפגש הקבוע שהתקיים עם ראשי הסיעות - למהלך של ממשלת אחדות, "יכול להיות שהוא ירצה לבוא בהצעה, כשזה יקרה - אכנס את מפלגתי ואקיים דיונים עם חברי, ואשקול את הכל בקור רוח, לא צריך לעשות בערה שבועית או תלת שבועית".
הרצוג בית כנסת תפילת חג קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד