י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"ג'רוזלם אסטייטס": פרויקט הנדל"ן הנחשק בציבור החרדי

כך הפך ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר לפרויקט הנדל"ן הנחשק בציבור החרדי: "תכנון ראוי ועמידה ביעדים הן אבני הדרך להצלחה"

"ג'רוזלם אסטייטס": פרויקט הנדל"ן הנחשק בציבור החרדי



היערכות מקיפה במיזם הבניה היוקרתי "ג'רוזלם אסטייטס", האחוזה הפרטית במתחם "שנלר" בי-ם, עם סיום החפירות בשטח ותחילת הבניה בפועל, וזאת לאחר שיזמי הפרויקט קיבלו את היתרי הבניה, לאחר שעמדו ביעדים שהציבו ובהליכים הבירוקרטים המקיפים הנדרשים לצורך התקדמות הבניה בפרויקט. 
 
מיזם הבניה 'ג'רוזלם אסטייטס' המוגדר בענף הנדל"ן כ"חסר תקדים" ברמת איכותו ומקצועיותו לאור הלוקיישן המושלם, והעובדה שמדובר באחוזה סגורה ופרטית בתוך מתחם שנלר הידוע במיקומו המרכזי-מרחק דקות מהמרכזים העולמיים לתורה וחסידות בקהילות הקדושות במרכז העיר ירושלים, עלה כאמור שלב בימים אלו משלב החפירות בפועל לתחילת הבניה וזאת בעמידה מושלמת ביעדים.  

האדריכל הנודע יהודה פייגין העומד מאחורי אדריכלות ועיצוב הפרויקט, אומר כי "כאשר בונים פרויקט בניה ברמה כה גבוהה, חייבים לקחת כל פרט ופרט בחשבון לפני שמתחילים להניע את התהליכים. באינספור ישיבות עם כל גורמי המקצוע המובילים, מקיימים היערכויות מוקדמות, תכנון מושלם וקפדני, קובעים יחדיו את הצבת היעדים והמשימה העיקרית של כולם - היא לעמוד בכל היעדים'. וכך אכן נעשה ב'ג'רוזלם אסטייטס', ומדובר לכל הדעות המקצועיות הן בתחום האדריכלות, השמאות, ומומחי הנדל"ן המובילים, שטרם נראה פרויקט שכזה בציבור החרדי בארץ.

מיזם הבניה היוקרתי ג'רוזלם אסטייטס, ייבנה כאחוזה נפרדת ופרטית ויהיה מתוחם בשערים, ללא גישה לרכבים במתחם אלא רק דרך המנהרה התת קרקעית. ברחבת דיור הפרימיום  - שטחים ירוקים גדולים ופארק פנימי ברמה גבוהה לטובת ולרווחת הדיירים. כמו כן שטחי ציבור מתאימים וכל הנדרש למגורי יוקרה ברמה הגבוהה ביותר שיש.
 
במשרד המכירות של הפרויקט הממוקם ברחוב המלך דוד בירושלים מציינים כי ההתעניינות הרבה של הרוכשים, אשר הובילה עד כה למכירת כ-40 דירות יוקרה בהיקף של 160 מיליוני שקלים,והתעניינות של עשרות רוכשים נוספים בשבועות האחרונים בלבד, נובעת בשל העובדות הרבות המרכיבות את סוד הקסם של הפרויקט היוקרתי. 

"מדובר במיקום המרכזי ביותר בירושלים לציבור החרדי, ואיכות הבניה, רמת הגימורים, מבני השימור הסמוכים, האווירה הצפויה של מגורים ברמה גבוהה, גורמים לכך שליוקרה יש תמורה" אומר האדריכל יהודה פייגין. 

נציג היזמים הבונים את ג'רוזלם אסטייטס אומר כי "כאשר אנו מדברים על יוקרה, צריך להבין כי ההשקעה שלנו היא לא רק בבנייה עצמה ברמה הגבוהה ביותר שפשוט אין בציבור החרדי, ולא רק בלוקיישן המושלם ובמתחם הפרטי שייבנה כאן לראשונה בציבור החרדי, אלא בכך שאנו עובדים בפרויקט הזה עם המומחים הגדולים ביותר שיש בענף הנדל"ן בכלל, משרד עורכי הדין, בנק הפועלים המלווה את הפרויקט, האדריכלים ברמה בינלאומית, יועצי הבניה ואנשי המקצוע ברמה הגבוהה ביותר שיש בתחום, כי כאשר אנו מציעים יוקרה, אנו מבטיחים תמורה בעד היוקרה הזאת".

ב'ג'רוזלם אסטייטס' מדגישים כי העמידה ביעדים היא אבן יסוד להצלחת כל מיזם נדלנ"י ובוודאי בפרויקט 'פרימיום' שכזה. "אנו עוברים משלב החפירות לשלב הבניה, כאשר היא תסתיים באופן מושלם בעז"ה בתוך שלושים חודשים, והתושבים החדשים ירגישו את ירושלים הוותיקה, במלוא הדרה.

לפרטים נוספים>>



ג'רוזלם אסטייטס מתחם שנלר נדל''ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד