ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

סקרים: סגנו של טראמפ ניצח את סגנה של קלינטון

מסקרים ראשוניים שערכו כלי התקשורת בארה"ב עולה כי מייק פנס, סגנו של טראמפ, ניצח את טים קיין, סגנה של קלינטון, אך בפער לא גדול • כל הפרטים

מייק פנס וטים קיין בעימות הלילה (רויטרס)
מייק פנס וטים קיין בעימות הלילה (רויטרס)

עימות סגני הנשיא: מסקרים ראשוניים שערכו הרשתות CNN ופוקס, מיד לאחר העימות שנערך לפנות בוקר (זמן ישראל) בין הסגנים של שני המתמודדים לנשיאות ארה"ב, עולה כי כי סגנו של טראמפ ניצח את סגנה של קלינטון.

בסקר בזק שערכה CNN עלה כי-48% מהבוחרים שצפו בעימות חשבו שמייק פנס, סגנו של המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ, ניצח בעימות, בעוד 42% העדיפו את טים קיין, סגנה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון.

כשני שלישים מהצופים אמרו שהופעתו של פנס היתה טובה יותר ורק 14% אמרו שהיא היתה פחות טובה מכפי שציפו. לעומת זאת, 43% אמרו שהופעתו של קיין היתה פחות טובה מכפי שציפו, בעוד ש-38% אמרו שהיתה טובה ממה שציפו.

כ-29% מהצופים שהשתתפו בסקר אמרו שהעימות הגדיל את הסיכוי שהם יצביעו עבור טראמפ, לעומת 18% שאמרו שהוא הגדיל את הסיכוי שיצביעו עבור קלינטון. ברשת "פוקס ניוז", הסוקר פראנק לאנץ כינס קבוצת מיקוד של בוחרים ממדינת אוהיו, שנחשבת למדינת מפתח למי שמבקש לזכות בנשיאות.

הקבוצה הורכבה ממי שטרם החליטו עבור מי להצביע, או שתומכים באחד המועמדים, אך תמיכתם אינה מוצקה. כמעט כולם הסכימו שפנס היה המנצח בעימות. מחציתם אמרו שהעימות הגדיל את הסיכוי שהם יצביעו עבור טראמפ.

פרשנית "פוקס" מייגן קלי ציינה שקיין קטע את דבריו של פנס לא פחות מ-16 פעמים. מיד עם תום העימות, היא עברה על תגובות הפרשנים ברשתות החברתיות וציינה שנראה ש"אף אחד לא חושב שקיין ניצח".

במקביל, סקר של רשת CBS שפורסם הלילה הצביע על יתרון של 4% לקלינטון - 45 מול 41 אחוזים, לאחר שבסקר של אותה הרשת מהחודש שעבר היו השניים בשוויון 42 אחוז. נתון נוסף שעלה מהסקר הוא כי שיעור ההתלהבות של תומכי קלינטון לצאת ולהצביע עלה בשבעה אחוזים בהשוואה לסקר הקודם, בעוד שיעור ההתלהבות של תומכי טראמפ לצאת ולהצביע ירד בשני אחוזים, וכעת שניהם מחזיקים במדד דומה של 46 אחוז מקרב תומכיהם שמגדירים עצמם נלהבים לצאת ולהצביע.
מייק פנס טים קיין המירוץ לבית הלבן הבחירות לנשיאות עימות טלוויזיוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד