י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נתפסו 360 ק"ג בשר מוברח משטחי הרשות הפלסטינית

בפעילות של מפקחי המועצה לענף הלול לאיתור הברחות ביצים משטחי הרשות הפלסטינית לשטחי מדינת ישראל, נעצר רכב חשוד, שיצא מהכפר ברטעה הפלסטיני, ובו נמצאו כ-360 ק"ג בשר שהוברחו לשטחי ישראל

נתפסו 360 ק"ג בשר מוברח משטחי הרשות הפלסטינית
המועצה לענף הלול

כ-360 ק"ג בשר מוברח משטחי הרשות הפלסטינית נתפס בפעילות של המועצה לענף הלול.

בפעילות של מפקחי המועצה לענף הלול שהתקיימה הבוקר (רביעי), לאיתור הברחות ביצים משטחי הרשות הפלסטינית לשטחי מדינת ישראל, נעצר רכב חשוד, הנראה למפקחים כעמוס לביקורת על-ידי מפקחי אגף הפיקוח. ברכב, שיצא מהכפר ברטעה הפלסטיני, נמצאו כ-360 ק״ג בשר שהוברחו לשטחי ישראל. על-פי החשד, הבשר נתרם לרשות הפלסטינית מברזיל, במסגרת סיוע הומניטרי ונמכר למבריח.

בשר מוברח זה, אשר הובל ברכב פרטי וללא קירור, ומהווה סכנה חמורה לבריאות הציבור הועבר להשמדה לטיפול הפיקוח על הצומח והחי של משרד החקלאות והשירותים הווטרינריים. מפקחי המועצה לענף הלול עושים כל שביכולתם על מנת למנוע הברחות מסוג זה במטרה לשמור על בריאות הציבור. החשוד בהברחת הבשר הינו תושב קלנסוואה.

לדברי אורי דרזי, מנהל אגף הפיקוח במועצה לענף הלול :"בפעילות שערכנו לאיתור ביצים מוברחות, זיהינו רכב חשוד ועצרנו את הנהג לביקורת. במהלך הביקורת התגלו ברכב מאות ק"ג של בשר מוברח, שהגיע ככל הנראה מברזיל, במסגרת סיוע הומניטרי לרשות הפלסטינית. הבשר הובל בתנאים לא נאותים וללא קירור. בשר זה מסוכן לבריאות הציבור, אנו מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש בשר, עוף וביצים במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח. בנוסף, יש להקפיד לרכוש מוצרי בשר, עוף וביצים באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך תפוגה".









בשר מסוכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד