ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בתגובה לירי לשדרות: צה"ל תקף מטרות בעזה

חיל האוויר תקף כ-20 מטרות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לירי הרקטה מוקדם יותר היום לשדרות. ארגון סלפי בשם "אכנאף בית אל מקדס" נטל אחריות לירי והפיץ סרטון בו נראים בין היתר ילדים חרדים קוראים "שמע ישראל" • צפו

בתגובה לירי לשדרות: צה"ל תקף מטרות בעזה

ארגון סלפי בשם "אכנאף בית אל מקדס" נטל אחריות לירי הרקטה הבוקר לעבר העיר שדרות, שהתפוצצה על כביש בעיר וגרם לנזק ואף לשני נפגעי חרדה. בהודעה שהפיץ הארגון בשם "אפחאד אל סחאבה", בתרגום חופשי, הילדים של מוחמד, הציגו תמונה בה נראים ילדים חרדים קוראים קריאת שמע על רקע קריסת מבנה.



בתמונה נוספת שהפיצו הציגו את תמונותיהם של שר הביטחון אביגדור ליברמן וקודמו בתפקיד משה (בוגי) יעלון, על רקע כיתת תלמוד תורה ואנשי חינוך חרדים, עם הכיתוב "הו אתם יהודים הפחדנים: אין לך בטיחות בארצנו, יעלון הכישלון במתן אבטחה, ליברמן להיכשל יהיה לבטח" (השגיאות במקור).



בעקבות שיגור הרקטה הבוקר מרצועת עזה לעבר שדרות, צה"ל הגיב כמו בשיגורים הקודמים בשורה ארוכה של תקיפות, על מנת להעביר הודעה ברורה לחמאס שישראל לא תקבל תקיפות לשטחה, ואם יהיו תהיה תגובה עזה לא פרפוציונאלית.



כלי טיס של חיל האוויר יחד עם בשילוב עם ירי טנקים, תקפו מספר רב של יעדים ברצועת עזה, רובם מתקנים השייכים לחמאס, בהם עמדה של הזרוע הצבאית, מתחם מחנה הצבאי של הקומנדו הימי מול בית להיה ועוד.

בהודעה בו נטל הארגון הסלפי אחריות לשיגור הרקטה לשדרות, טענו כי הוא בוצע בעקבות מעצר פעילים שלו על ידי חמאס.

מוקדם יותר היום, במהלך עבודות חישוף של צה"ל בצפון הרצועה, אותרה רקטה סמוך לגדר המערכת בשטח ישראל.
עזה שדרות חיל האוויר ילדים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד