י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עיצוב מושכל לבית? הכירו את הפתרונות של 'חלמיש'

החלטתם לשפץ את הבית ואתם לא מוצאים ידיים ורגליים? לא יודעים מה לבחור? בחברת חלמיש המתמחה בייבוא ושיווק של מוצרי חיפוי וריצוף לבית, מוצרים סניטריים לאמבטיה ולמטבח, ברזים איכותיים בייבוא בלעדי ומוצרים רבים נוספים יוכלו לסייע לכם בדרך המקצועית והיעילה ביותר / איה ספיר

עיצוב מושכל לבית? הכירו את הפתרונות של 'חלמיש'



איך מחליטים איזו קרמיקה מתאימה לחדר הרחצה? ומה הכיור הכי פונקציונאלי למטבח החדש שלכם? איזה ברז מתאים לכיור? וכיצד לייצר תחושה של מרחב בחדרים המשותפים בבית? רכשתם דירה והיא זקוקה לשיפוץ, או החלטתם לחדש ולרענן את הקו העיצובי של ביתכם.

באם אתם מחליטים לעבוד עצמאית או בחרתם לעבוד עם מעצב פנים או אדריכלית, מומלץ לחבור לשותף שיוכל לספק עבורכם מגוון רחב ביותר של מוצרים שישלימו את הקו העיצובי שבחרתם בו. בחברת חלמיש המתמחה בייבוא ושיווק של מוצרי חיפוי וריצוף לבית, מוצרים סניטריים לאמבטיה ולמטבח, ברזים איכותיים בייבוא בלעדי ומוצרים רבים נוספים יוכלו לסייע לכם בדרך המקצועית והיעילה ביותר. החברה שהוקמה על ידי משפחת שמואל לפני קצת יותר מ -40 שנה מתוך אהבה לתחום העיצוב והבנה מעמיקה במתן מענה לכל צורך שיעלה בעיצוב הבית. החברה יושבת באזור נגיש ונוח ברחוב הלח"י בבני ברק ומציעה שלושה אולמות תצוגה המשתרעים על פני 1,500 מ"ר.

אולמות התצוגה של חלמיש

בשלושת אולמות התצוגה של חלמיש ניתן למצוא אלפי מוצרים בתחום הקרמיקה, הריצוף, פסיפס, אינסטלציה סניטרית, ברזי איכות בייבוא בלעדי. אך חשוב לא פחות כל מבקר יזכה לליווי צמוד של אנשי מכירה ותיקים ומנוסים וידעו להמליץ לכם על המוצרים המדויקים ביותר עבור הצרכים האישיים והעיצוביים שלכם, בהתאם לתקציב אותו תציגו.

התאמת ריצוף לבית

אחת הבחירות משמעותיות ביותר שתצטרכו לעשות לטובת עיצוב הבית או המשרד היא בחירת הריצוף שלכם. חלמיש דואגת לייבא מגוון עצום של אריחים בשלל סגנונות ודוגמאות לבית או למשרד וגם לשטחי החוץ שלכם. את אתן בקשים לעצב את ביתכם בסגנון מודרני תוכלו לבחור אריחי קרמיקה או גרניט פורצלן, ואם אתם מבקשים לייצר תחושה חמה יותר מומלץ לבחור בין האריחים טבעיים יותר כמו אבן צפחה או אבן טרקוטה. כמו כן קיימות לא מעט קולקציות מעניינות כמו אריחים מעובדים שנראים כמו פרקט עץ, או אריחים מצוירים שנראים כמו אבן שיש טבעית.

לעטוף את קירות הבית בזהות חדשה

אצלנו הקירות מצליחים לדבר ולהעביר את המסר שאתם רוצים להשיג בעיצוב הבית. על מנת להשיג תחושה של מרחב, או דווקא להכניס אווירה חמימה לחלקים גדולים יותר של הבית. אם להכניס מעט אופי לחדר האמבטיה או לשבור את צבע המטבח או הסלון, ניתן לחפות את הקיר במגוון אין סופי של חיפויים מקרמיקה פשוטה ולבנה תעניק מראה נקי וסטרילי, לקרמיקה תלת מימד שתעשיר את חללי הבית בעיצוב חדשני מודרני ואלגנטי. שילוב של אריחים צבעוניים או פסיפס שיכניסו מעט צבע עניין ושיק. או לחילופין חיפוי לבנים למטבח או לסלון יוכלו להכניס חום ורכות לחללים הגדולים. את ההשראה ניתן לקבל מאין ספור דוגמאות באולמות התצוגה של חלמיש.

ברז הוא לא רק אמצעי לאספקת מים

לבחור ברז לחדר האמבטיה או המטבח זה כבר לא דבר כזה פשוט, קיימים היום אין ספור דגמים מדגם הברבור הפשוט ועד לדגמים בעיצוב ייחודי המותאמים אישית לצרכן. באולם התצוגה של חלמיש תוכלו לפגוש עשרות דגמים של ברזים שונים, שיוצרו על ידי מבחר יצרנים וזמינים עבורכם בטווח רחב של מחירים. המותג המוביל המוצע באולמות התצוגה שלנו הוא הברזים האיטלקיים מתוצרת בונג'יו אותו תוכלו למצוא רק אצלנו. מדובר במותג איכות העובר תהליך ייצור קפדני. מדובר בברזים העשויים מיציקת ברזל מלאה אשר לא מתקלפים ולא מחלידים ושומרים על קו עיצוב ייחודי ופורץ דרך המבקש לדאוג לחיסכון בצריכת מים.

לפרטים נוספים>>
חלמיש עיצוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד