כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

עמיר פרץ רוצה להיות ראש ממשלת ישראל

עמיר פרץ קורא תגר על יו"ר העבודה בוז'י הרצוג ואומר: "אני חושב שאני בשל להיות ראש ממשלה"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

עמיר פרץ רוצה להיות ראש הממשלה הבא של ישראל. לאחרונה, על רקע הדיווחים על הצטרפות 'המחנה הציוני' לקואליציית נתניהו, מרבה פרץ להתראיין ולהבהיר: "אני בשל לראשות הממשלה".

פרץ שכיהן בעבר כשר הביטחון אמר היום: "אני חושב שאני בשל, עברתי מהלכים מאוד מאוד משמעותיים, חלקם חישלו אותי. כיהנתי ברוב התפקידים במדינה ואני בשל לקחת את האחריות הזאת על מדינה שהיא המקום הכי מורכב, הכי מסובך והכי מאתגר", אמר ל-103 FM.

למרות שהפריימריז ב'מחנה הציוני' לא מתוכננים לזמן הקרוב, פרץ טוען כי "כאשר יגיע הרגע שארגיש שהוא המתאים, אודיע על החלטתי הרשמית להתמודד. עשרה חודשים זה קרוב, וזה יקרה מתישהו. התחלתי עכשיו מהלך מקדים שנקרא 'המסע בין אופקים, אפקה, אפיקים', בו אני פוגש קבוצות רבות, מפיל חומות ובונה אג'נדה", הסביר.

על הדיווחים בדבר הצטרפות מפלגתו לקואליציה אמר כי "דיברתי אתמול עם הרצוג, הוא כמובן הכחיש מכל וכל כל מגעים. אני מאמין שלא היו שום מגעים בתקופה הזו ושהוא לא נמצא במצב של ערב חתימה. שני שרים של 'הליכוד' אמרו לי שאנחנו כבר עם רגל וחצי בפנים ושהכל מוכן לחתימה", אמר.

לדבריו, "ביקשתי מאותם שרים בליכוד - איזו 'יתד' שאוכל לבדוק אותה כדי לוודא שלא נופלים למניפולציות של המלחמות הפנימיות שלהם. הבעיה היא שהציבור מאמין שיש מגעים כל הזמן ושהמשא ומתן הזה מתקיים לצורך ג'ובים בלבד. כל עוד העננה הזו עומדת מעל ראשינו, נמשיך לשלם מחיר פוליטי כבד. לכן הרצוג חייב לעשות מהלך הרבה יותר דרמטי ממה שנדרש מיו"ר מפלגה רגיל".

על עליית יאיר לפיד ו'יש עתיד' בסקרים אמר: "אם שופטים את יאיר לפיד, למשל, אז מה, הוא מנהל אופוזיציה? הוא לא עושה שום דבר ומקבל מנדטים. זה מוזר מה שקורה במדינה הזאת, הרי לפיד בנה את ממשלת הימין הכי קיצונית, את 'ברית האחים', שסתמה את הגולל בפני הרבה מאוד מהלכים מדיניים. היום המצב הוא שכאשר הציבור חושב ש'המחנה הציוני' ויתר על היותו אלטרנטיבה, אז המנדטים זולגים ליאיר לפיד. לכן אני לא מתרגש מהסקרים ואני חושב שבכוחנו לשנות זאת", הוסיף פרץ.
עמיר פרץ מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד