י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בחירת משקפיים - בין אופנה לפרקטיקה ובריאות

יש מי שיגיד שמשקפיים הם פריט אופנתי. יש מי שיגיד מהצד השני שמדובר בסך הכל במכשיר שנועד להחזיק את העדשות שיאפשרו לנו לראות יותר טוב. כך או כך, ברור שכשמתעורר צורך לקניית משקפיים – כדאי לבחור אותן בחכמה, משום שהן צפויות ללוות אותנו כל יום, כל היום

בחירת משקפיים - בין אופנה לפרקטיקה ובריאות
ל

בעת קניית משקפיים כדאי לשמור על כמה כללים בסיסיים: בדיקת עיניים אצל אופטמטריסט מוסמך והתאמה של מסגרת המשקפיים ושל העדשות המותקנות בהן לצרכים הספציפיים שלכם. באופטיקה טלמור שבבני ברק תוכלו לסמן 'וי' על כל אחד משלושת הכללים הללו.

שלב א' – בחירת מסגרת
השלב הראשון בדרך למשקפיים חדשים הוא בחירת משקפי הראיה, משקפי השמש או עדשות המגע. בשלב הזה נעשית גם התאמה אסתטית ואופנתית של המוצר לצרכים המדויקים של הלקוח. אופטיקה טלמור נמצאת בקשר עם יצרני המשקפיים המובילים ומקפידה על בחירת המסגרות העדכניות והטרנדיות ביותר, תוך עדכון תמידי של המלאי ושל הסגנונות. ניתן למצוא באופטיקה טלמור עשרות מותגים של משקפי ראיה ושל משקפי שמש.

מדובר במותגים ובקולקציות לגברים, לנשים ולילדים המותאמים למילה האחרונה באופנה הבינלאומית. יחד עם זאת, ישנה התאמה לאופי צרכן המשקפיים הישראלי, לצרכים הייחודיים שלו ולאופנות המקומיות. כל זאת – במגוון מחירים ותוך הצעת אפשרויות רבות ששוות לכל נפש.
כמובן, שהאופנתיות לא צריכה ולא חייבת לבוא על חשבון התאמה מדויקת של מסגרות המשקפיים למבנה הפנים. זאת, משום שמסגרת שלא מותאמת למבנה הפנים – צרה מדי, רחבה מדי או גדולה מדי – לא תעשה את העבודה ולא תסייע לשיפור הראיה. במקום שבו ישנו מבחר גדול של דגמים ושל קולקציות – הסבירות לאיתור מסגרת משקפיים שתתאים לפנים שלכם ותהיה גם על פי הטעם האסתטי והאופנתי שלכם – הופך לגדול למדי.

שלב ב' – בדיקת אופטומטריסט מורשה
לאחר בחירת המסגרת הרצויה של המשקפיים – אפשר לגשת לבדיקת הראיה. כאן חשוב להקפיד על המקצועיות של האופטומטריסט שמבצע את הבדיקה.

חנות המשקפיים והאופטיקה של משפחת טלמור פועלת כבר 13 שנים ומעניקה שירותי אופטומטריה מתקדמים הניתנים ללקוחות על ידי אנשי מקצוע מומחים – אופטומטריסטים בעלי רישיון של משרד הבריאות. איכות הטיפול בלקוחות הביאה לכך שאופטיקה טלמור היא זכיינית גם של שירותי בריאות כללית וגם של קופת חולים מאוחדת, ונמצאת עם שתי הקופות בהסדר למתן שירות לחברי הקופות הללו. מלבדן, מטפלים בחנות גם בלקוחות כל קופות החולים בישראל.
בדיקת הראיה המקצועית נעשית בין אם מדובר בלקוח המעוניין ברכישת משקפיים ובין אם מדובר בלקוח המעוניין בהתאמה של עדשות מגע.

שלב ג' – שירות לקוחות אמין
ואחרי הכל – אחד הגורמים החשובים ביותר עבור לקוח המעוניין לקנות משקפיים או עדשות מגע
הוא איכות השירות שיקבל. חפשו את המקומות עם היחס האישי. מקומות שתוכלו לחזור אליהם פעם אחר פעם כאשר תידרשו לתיקונים ולבדיקות. מקומות שיכירו אתכם ואת הצרכים שלכם. מקומות כמו אופטיקה טלמור.

לפרטים נוספים>>
אופטיקה טלמור כיצד לבחור מסגרת לקנות משקפיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד