י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פריד וידידים שרים וידרקר: 'וזכנו' • צפו

ענק הזמר אברהם פריד מקבל את השבת הראשונה לשנת תשע"ז בסינגל קליפ 'וזכנו לקבל שבתות' עם 'מקהלת ידידים העולמית' מתוך האלבום (שבדרך) 'שבת המלכה 3' של המלחין מאיר מרטין וידרקר מגרמניה • צפו

פריד וידידים שרים וידרקר: 'וזכנו' • צפו

לאחר תקופה ארוכה המלחין מאיר מרטין וידרקר חוזר עם סינגל ראשון לקראת אלבומו השלישי במסגרת סדרת אלבומי 'שבת המלכה'. האלבום שייצא לאחר תקופת החגים יכלול זמרים נוספים מהשורה הראשונה ואף יהיה מלווה בקליפים נוספים.

את הלחן למילים "וזכנו לקבל שבתות מתוך רוב שמחה", כתב המלחין בדגש מיוחד להתאמת לחן איכותי למילים המיוחדות כל כך מתוך זמירות השבת. במהותו של הלחן באה לידי ביטוי הכמיהה היהודית האינסופית לשבת המלכה למנוחה מתוך השמחה.



המעבד הפסנתרן ר' מנחם בריסטובסקי עיבד ותזמר את האלבום כולו, ועל הביצוע הווקאלי הופקד ענק הזמר החסידי אברהם פריד. על הפקת הקליפ רשומה חברת 'היפר הפקות', שביצעה זאת בתוך שעות ספורות.

בקליפ השתתפו המלחין מרטין מאיר וידרקר יחד עם המעבד ר' מנחם בריסטובסקי, ואליהם הצטרפו מקהלת ידידים העולמית בניצוחו של יעקב רוטבלט ונגנים מפורסמים,.

המלחין מרטין מאיר וידרקר רואה לעצמו זכות ליצור ולפרסם לחנים מקוריים בניחוחות חסידיים אוטנטיים מתוך תחושת שליחות והכרת הטוב לבורא העולם.
וידרקר אברהם פריד ידידים מנחם בריסטובסקי וזכנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד