כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מחפשים צענטר: תשעה חרדים בתאגיד 'כאן'

בשקט בשקט התאגיד החדש הופך לגוף התקשורתי הראשון שאינו חרדי המעסיק מספר נאה של עובדים חרדים, במגוון תפקידים ואגפים

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

 

מאז הוכרז על הקמתו של תאגיד השידור הציבורי 'כאן', שיחליף בקרוב את ערוץ 1 ורשת ב', סומנה תופעה חיובית של שילוב חרדים באחוז ניכר יחסית לנהוג עד כה בתקשורת הכללית.

'בחדרי חרדים' חושף לראשונה כי עד כה חתמו בתאגיד כבר תשעה חרדים, ובנוסף, שבעה נמצאים במגעים בשלבים שונים. חלק מהם עבדו קודם לכן במסגרות רשות השידור אך רובם הגיעו מבחוץ.

 

את הכתב הפוליטי לשעבר של 'בחדרי חרדים' וכיום כתב בדסק הכלכלי של התאגיד, עקיבא וייס, רובכם מן הסתם מכירים. וייס הצטרף לפני כחודש לתאגיד ויכהן ככתב בדסק שבניהולו של איש 'כלכליסט' לשעבר שאול אמסטרדמסקי.

צילום: קובי הר צבי

אתמול הצטרף גם המגיש והפרשן של ערוץ הכנסת, יעקב אייכלר, מגיש אקטואליה שהצטרף לחטיבת החדשות של כאן, ויגיש תכנית אקטואליה יומית ברשת ב' החדשה. במקביל לעבודתו החדשה בתאגיד ימשיך מי שהגיש בשנים האחרונות את התכנית "אייכלר יעקב" בערוץ הכנסת, בהגשת התכנית הפופולרית.


בשבוע שעבר חתם גם חיים פרוש, בוגר ישיבת עטרת ישראל שהצטרף למערך הדוברות של כאן בהקמה. פרוש עוסק בתחום פיתוח תעסוקה לחרדים בארגון "מפתח", שירת בעבר בחטיבת דובר צה"ל ושימש בתפקידי דוברות שונים והוא צפוי לסייע לדוברות כאן בעבודה השוטפת.

צילום: יהושע פרוכטר

היום חתם גם הבמאי והיוצר החרדי אורי גרודר, שהצטרף לחטיבת הטלוויזיה וישמש כממונה תחום מורשת.

צילום: גבריאל שרביט

עוד בחותמים: אורי רווח, חסיד חב"ד, עובד במחלקת מורשת של רשות השידור ומסקר תחום יהדות ומסורת.

מלך זילברשלג - שימש במגוון תפקידים ומציג פעילות חברתית ענפה. בין היתר, עבד עם ארגון זק"א וניהל את הקמפיינים של הארגון ברשתות החברתיות, היה אחראי על הניו-מדיה של אישים ועמותות וסייע בכתיבת ועריכת ספרי ביוגרפיה לתולדות צדיקים וחסידים. מלך מתגורר בחיפה, למד בישיבות של סערט ויז'ניץ בבני ברק ובחיפה. הוא מתחזק חשבונות פייסבוק וטוויטר עם אלפי עוקבים והצטרף לאגף הניו מדיה של התאגיד.


משה זמיר – הצטרף למחלקת הפקה. זמיר עובד קרוב ל-28 שנים ברשות השידור, רשת ב' - קול ישראל, קול המוסיקה ורדיו מורשת. כעורך ומפיק תכניות אקטואליה, חברה ומוסיקה.


יאיר גוטפריד – הצטרף כתחקירן. יאיר הוא בוגר ישיבות חרדיות ובהן 'עטרת ישראל' ופוניבז' ומתגורר בבני ברק, בעבר למד בבית ספר לתחקירנות של mako.


חרדית נוספת המוכרת מעבודתה בתקשורת החרדית צפויה להודיע באופן רשמי בימים הקרובים על חתימתה בתאגיד.

כאן חרדים נציגות תאגיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד