ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

דאגה ברמת בית שמש: מי שתל סכין "מגואלת בדם" בגן הילדים

תעלומה ברמת בית שמש: ביומיים האחרונים נמצאה סכין 'מגואלת בדם' נעוצה בחצר גן ילדים ברמת בי"ש. מנהל הגן ל'בחדרי': "אנחנו בעשרת ימי תשובה, זה מזעזע שאנשים חרדים יכולים להגיע לזה. הגשנו תלונה במשטרה" • התיעוד וכל הפרטים

דאגה ברמת בית שמש: מי שתל סכין "מגואלת בדם" בגן הילדים

תעלומה בבית שמש: ביומיים האחרונים נמצאו סכין ומקלות 'מגואלים בדם' נעוצים בחצר גן הילדים "עץ הדעת" ברחוב חבקוק ברמת בית שמש.

בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" ניתן לראות את הסכין ושלושה מקלות נעוצים בדשא בחצר הגן כאשר הם צבועים בצבע אדום ומסמלים דם. בנוסף, על רצפת הגן נמצאו "טיפות דם". כאמור, המחזה המחריד חזר על עצמו ביומיים האחרונים, כאשר בכל בוקר מגיעה הגננת ומוצאת את הסכין והמקלות.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי הגננת הזמינה היום משטרה למקום. החוקרים שהגיעו לגן לקחו את הסכין והמקלות לבדיקה. בנוסף, הגננת הגיעה אל תחנת המשטרה בעיר והגישה תלונה.

מנהל הגן, יענקי סגל, סיפר בשיחה עם "בחדרי חרדים" על שאירע: "אנחנו היינו הראשונים לקנות בבניין הזה וכל השכנים ידעו בזמן שהם קנו דירות בבניין שבמקום יקום גן ילדים. בגן לומדות היום 25 בנות".

לדבריו, "בשנים האחרונות יש כאן שכנים שמתנכלים לנו ומנסים להעיף אותנו מהבניין בכל מחיר. לאחרונה העירייה הקצתה לנו מבנה חדש והיינו אמורים לעבור לשם בתחילת השנה, אבל הקראוון קצת מתעכב והוא אמור להגיע בשבועות הקרובים".

כאן התחילה מסכת הייסורים של הילדות. לדברי סגל, "בשבועות האחרונים התחילו כמה שכנים להתנכל לנו - שפכו עלינו מים מלמעלה ושברו את המנעולים. אתמול הגננת הגיעה לגן ומצאה את הסכין עם "הדם". בהתחלה חשבנו שמדובר במעשה קונדס של ילדים, אבל היום המחזה חזר על עצמו ולכן הזמנו משטרה. זה פשוט מפחיד".

עם זאת, לדברי סגל, ייתכן כי מי שעומד מאחורי המעשה הם פועלים ערבים שעובדים באזור. "אנחנו רוצים שהמשטרה תחקור את הנושא לעומק. אנחנו בעשרת ימי תשובה, זה מזעזע שאנשים חרדים יכולים להגיע לזה" הוא אומר לסיום.

מהמשטרה טרם נתקבלה תגובה.









בית שמש סכין גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד