כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הברדק באומן: חברה ראשונה מתנצלת ומאשימה "בריונים הכו אותנו"

כשלון מערך ההטסה ההמוני בחזור מראש השנה באומן: חברת 'אירופנים' מפרסמת הודעת התנצלות ומספרת על הטיסות שבוטלו ועל בריונים שלטענת החברה פגעו בנציגיה • ההבטחה: נציגנו יצרו קשר להחזרת תשלום מלא לכל הנפגעים

בדרך לאומן. צילום ארכיון: יעקב נחומי פלאש 90
בדרך לאומן. צילום ארכיון: יעקב נחומי פלאש 90

התנצלות ראשונה ופומבית של חברת טיסות לאומן: לאחר שורת הכשלונות החמורים בהם נתקעו אלפים בשלבים שונים של החזרה לבתיהם, ביטולי טיסות וקטעי וידאו לא מחמיאים בעליל מאומן, לראשונה מתייצבת אחת מחברות ההטסה לקברו של רבי נחמן מברסלב, ולוקחת אחריות על חלקה בברדק ההמוני.

ל'בחדרי חרדים' הגיעה הודעתה של חברת 'אירופנים', בה היא "מודה לאלפים רבים מכל רחבי הארץ שבחרו לטוס אתנו לאומן ראש השנה כשב״ה זכינו לתת שירות אישי ואיכותי לכל נוסעי אירו-פנים בהלוך, ואף ל-90% מנוסעינו בחזור".

בחברה פותחים את ההתנצלות ומסבירים כי "למרות ההיערכות המקיפה במשך חודשים רבים לפני ראש השנה, לצערינו הרב כ-10% מנוסעינו נאלצו לעבור יחד אתנו אכזבה קשה בדרכם ארצה, ביטולי טיסות ונסיעות והמתנות ארוכות ומורטות עצבים לטיסות חילופיות והוצאות כספיות, כשחלק גדול מהנוסעים היו מלווים בילדים קטנים או באנשים מבוגרים שסבלם הוכפל.

"חברת אירופנים אינה מתנערת מאחריותה, ולמרות המאמצים הבלתי נדלים וההיערכות המקדימה וסגירת כל הפינות כדי שנוסעינו יוכלו לקבל שירות אישי ומלכותי נקלענו שלא ברצוננו במוצאי ראש השנה- תשע״ז לסכסוך בין חברות נותני שירותי קרקע ואוויר שניצלו את עובדת היות ׳אירו-פנים׳ תלויה בשירותיהם ולמרות הסיכומים המוקדמים החלו לשבש את כל מערך הטיסות בחזור תוך כדי הפצת שמועות זדוניות על פשיטת רגל של החברה כדי ליצור בלבול בין הנוסעים.

"חברת אירו-פנים שהפעילה את כל הקשרים והלחצים, בהשקעה של כסף רב, ובמאמצים שעלו ביזע ובדם כפשוטו ממש (ואין כאן המקום לפרט) הצליחה להסדיר כ-90% מהטיסות, אך כאמור למרות כל המאמצים והתערבות גורמים רבים 3 מטוסים בוטלו לחלוטין, כשכל נסיונות ההסדר לא צלחו. למרות זאת לא הרמנו ידים, משרדנו באומן פעל עם צוות חירום ממוצאי ראש השנה 24 שעות ביממה ברציפות לתת מענה, נציגות מתוגברת שנשלחה לשדה התעופה ולחניוני האוטובוסים הוכו על ידי בריונים ונאלצו לעזוב את עמדותיהם.

"עם זאת, חברת אירופנים לוקחת אחריות מלאה ומתנצלת בכאב רב בפני הנוסעים שנקלעו לסיוט הזה, נציגנו יצרו אתכם קשר בימים הקרובים להסדרת החזר תשלום מלא על כל כספכם. מנהלי החברה ישבו בימים הקרובים עם כל הגורמים הדרושים להפקת לקחים בהתנהלות מול האחראים בכשל ואף נעדכן אתכם בתוצאות. חברת אירו-פנים מתחייבת להמשיך להציב את תודעת השירות הידועה של החברה בראש סדר העדיפויות במשך כל השנה לאומן ולכל רחבי העולם", מסיימת ההתנצלות.



אירופנים אומן ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד