י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הקאוצ'ר שהפך לזמר: "כי לא ידח" • קליפ

האם יש קשר בין מוסיקה לקאוצ'ינג? המאמן יוסף זאב בראווער, שמשמש כקאוצ'ר - משלב את השליחות שלו גם בשירה מקצועית עם קליפ חדש: "כי לא ידח" • צפו

הקאוצ'ר שהפך לזמר: "כי לא ידח" • קליפ

האם יש קשר בין מוסיקה לקאוצ'ינג? לאחרונה מתברר שהקשר הוא עמוק לאין שיעור, ועל כך יכול להעיד המאמן יוסף זאב בראווער, שמשמש כקאוצ'ר ומשלב את השליחות שלו גם בשירה מקצועית אותה הוא גם הוכיח עם הלהיט "די לענג און אין די ברייט", שיר שליווה את מעמד התיקון הכללי בערב ראש השנה אשתקד.

כעת יוסף זאב בראווער עושה זאת שוב, כשהפעם הוא חבר למעבד יענקי כהן, מי שתחת ידיו יצאו ועובדו להיטים רבים בכל הסגנונות ביניהם הלהיט "לבקש רחמים" של יואלי קליין, "טנקיו השם" של בערי וועבר, ועוד רבים ומוכרים, כשהפעם יענקי גם לוקח צעד אחד קדימה ומעבר לעיבוד, גם הלחין את הסינגל החדש "כי לא ידח", בשיר הזה מצליחים יוסף זאב ויענקי לרדת לעומקים ורבדים חדשים בנפש האדם, כשהמילים אמנם נראות פשוטות אך בעלות משמעות גדולה "כי לא ידח ממנו נידח".

השיר "כי לא ידח" מלווה בקליפ מדהים ומרהיב ביופיו שצולם במצפה יריחו ובנבי מוסא שבמדבר יהודה, לכם נשאר רק לצפות ולהאזין, לקוות לטוב ולזכור היטב ובפרט בימים אלו שבין כסה לעשור - שגם אם ח"ו אתם מרגישים מנותקים או בודדים, וגם כשאולי אפילו נראה שאפסה תקווה - השיר "כי לא ידח ממנו נידח" של בראווער וכהן יזכיר ללא ספק לכולנו שאבא לעולם לא עוזב, ובסופו של דבר הקירבה אליו היא שאיפתנו גם כשאנחנו חושבים או נראה לנו שקצת התרחקנו.



מילות השיר:
"כי לא ידח ממנו נידח. ווייל ווען א איד פאלט אוועק, פאלט ער אראפ, צום אייבישטער'ס הענט! ממך - פון דיר, אליך - צו דיר, אברח".

קרדיטים:
לחן ועיבוד: יענקי כהן
גיטרה: אבי סינגולדה
מקהלות: יעקב רוטבלט וחברים, ארי היל, נחמן כהן
צילום וידאו: יוסי ווייס ואלי פלאם.
צילומי רחפן: יוסי ווייס
תודה מיוחדת לעדי נתנאלי ואולפני "סינטי מיוזיק" על האירוח
עריכת וידאו: רחל קניגסהפר
יוסף זאב בראווער כי לא ידח קאוצ'ינג קאוצ'ר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד