כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בן כספית תוהה: מה הורה רבי דוד לכחלון?

הפרשן הפוליטי חושף כי כחלון בחר לשוב לישראל בטיסה נפרדת מנתניהו, ועם הגעתו פנה להתייעצות אצל רבי דוד בנהריה

כחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
כחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתקופה האחרונה מתאמץ נתניהו להדק את השותפות עם שר האוצר משה כחלון. כזכור, בנסיעתו האחרונה של נתניהו לארה"ב, הוא נטל את כחלון עמו, מה שגרם להרמת גבה אצל רבים מבכירי 'הליכוד'.

אולם כלל לא ברור עד כמה 'החברות' החדשה החזיקה מעמד. במאמר שפרסם בן כספית ב'מעריב' הוא טוען כי בשונה מהנסיעה לארה"ב, בחזור לישראל העדיף כחלון להיפרד מנתניהו ולנסוע בטיסה מסחרית רגילה.

"לנוכח החזית הלוהטת והמדממת בין נתניהו לבעל בריתו לשעבר ישראל כץ, צורף דווקא כחלון לנסיעת בני הזוג נתניהו לעצרת האו"ם בחודש שעבר. זה אמור היה להיות ירח דבש, אבל זה לא היה. בניגוד למקובל, כחלון לא הצטרף לנתניהו באף אחת מפגישותיו. הוא אמור היה לשוב במטוס ראש הממשלה ארצה, אבל הקדים את שובו וחזר בטיסה מסחרית. בסביבתו יש כאלה שמספרים שלא נהנה מהקרבה המחודשת לבני הזוג המלכותי. להיפך, זה העיר אצלו שדים ישנים ופתח צלקות עתיקות", כתב בן כספית.

ומה עשה שר האוצר לאחר נחיתתו בישראל? לדבריו של בן כספית, "זמן קצר אחרי ששב מהמסע הקיסרי, סר כחלון לרבי דוד אבוחצירא בנהריה, אדמו"ר פופולרי מאוד בצפון, כדי לבקש את עצתו. לא ברור מה המליץ רבנו דוד לשרנו משה".

יצוין, כי רק בשבוע שעבר בישיבת ראשי מפלגות הקואליציה, הבהיר כחלון כי במידה ומס על דירה שלישית ומעלה - לא יעבור, הרי שלא יהיה מנוס מפירוק הקואליציה, "גם אני לא אוהב חלק גדול ממה שאתם עושים. אם תתחילו להפר התחייבויות גם אני אפר והעסק כולו יתפרק", אמר להם כחלון, כך דווח בערוץ 2.
משה כחלון רבי דוד שר האוצר ביקור בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד