כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

באיאן: החסידים כתבו ספר תורה לאדמו"ר

בחול המועד סוכות יתקיים מעמד מיוחד להכנסת ספר התורה לחדרו של האדמו"ר, כשנגידי החסידות יצעדו עם לפידים בראש התהלוכה

האדמו"ר מבאיאן
האדמו"ר מבאיאן

התרגשות בחסידות באיאן: כלל החסידים מכניסים ספר תורה - שיינתן כמתנה לאדמו"ר.

המעמד הגדול יתקיים ביום חמישי חול המועד סוכות, כאשר ספר התורה יוכנס לחדרו של האדמו"ר בארון הקודש הפרטי שנבנה בחדרו במיוחד לספר תורה החדש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ספר התורה נכתב במשך שלש שנים. כל חסיד קנה לכל אחד מבני משפחתו לפחות פסוק אחד שעלה 180 דולר. למעלה מעשרים מנגידי החסידות רכשו פרשיות שלמות. כמו כן, מכרו את הציוד הדרוש לספר תורה במחירים גבוהים, כאשר את היקר שבהם תרם הרה"ח רבי יעקב וינרב מניו יורק שתרם גם את ארון הקודש העשוי מעץ עם זהב אמיתי.

מדובר באירוע של חסידות באיאן וכלל החסידים מכל העולם צפויים להגיע. האירוע יתחיל כבר מחר (יום ראשון), כאשר אחרי מעמד ה'תשליך' יתקיים מעמד סיום כתיבת האותיות.

ביום חמישי בחול המועד ייסגרו הכבישים ברחוב מלכי ישראל והסביבה ובמקום תיבנה במה מרכזית שעליה יעמדו התזמורת והמקהלה בכל זמן התהלוכה, שתצא מביתו של האדמו"ר ברחוב בר גיורא דרך רחוב תחכמוני ומשם למלכי ישראל ל'קלויז'.

ברחובה של עיר יתקיימו הריקודים שיועברו בשידור חי. בתהלוכה עצמה לא יהיו לפידים לילדים, ואילו לפני החופה עצמה בה יהיה הרבי לבדו - יצעדו 26 נגידי החסידות של באיאן עם לפידים בידיהם, כשלאחר מכן תתקיים סעודת המצווה בסוכה הגדולה.





באיאן חסידים ספר תורה תשליך מתנה לאדמור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד