י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תקיפת הרב דייטש: "מקרה חריג של שיכורים"

רב העיר ז'יטומיר ל'בחדרי חרדים': "מדובר במקרה חריג, יוצא דופן שאינו מוכר כאן בקהילה באוקראינה, ככל הנראה לא מדובר באנטישמיות"

תקיפת הרב דייטש: "מקרה חריג של שיכורים"

לאחר ניסיון השוד שבוצע ביום שישי בבוקר על ידי חבורת גויים שיכורים ברב מנחם מנדל דייטש בז'יטומיר שבאוקראינה, שוחח 'בחדרי חרדים' עם שליח חב"ד ורב העיר, הרב שלמה וילהלם, שהועזק לבית החולים לאחר שהפצוע הגיע אליו.

לדברי הרב וילהלם: "ביום שישי בבוקר קבלתי את המידע והגעתי מיידית אל בית הרפואה בז'יטומיר, טובי הרופאים הוזעקו מעיר הבירה קייב, ובמקביל יצרנו קשר עם בני המשפחה, שהחלו לפעול יחד עם צוות 'מלאכים של ממש', להוציא טיסה רפואית לאוקראינה".

"הרב דייטש הוכנס לניתוח חירום באוקראינה, ולאחר מכן במהלך השבת הוטס ארצה כשמצבו קשה ויציב. עם נחיתתם בארץ, הרב דייטש הובהל לבית הרפואה שיבא ב'תל השומר'".

"יש לציין", מוסיף הרב וילהלם, "כי במדובר במקרה חריג, יוצא דופן שאינו מוכר כאן בקהילה באוקראינה, ככל הנראה לא מדובר במקרה של אנטישמיות. הרב דייטש נקלע שלא בטובתו לאירוע שוד, והותקף על יד מקומיים שיכורים".

עם נחיתת המטוס הובהל הרב דייטש למחלקת טיפול נמרץ בתל השומר - שם הגיע לבקרו ידיד קרוב של המשפחה במשך שנים רבות, השר אריה דרעי.

הרב מנדל דייטש שימש שליח חב"ד שנים רבות בצרפת, וידוע כאחת הדמויות הפעילות בקבר בעל התניא בהאדיטש - שם הוא נוהג לשהות מספר פעמים בשנה, ולשמש כרוח החיה במקום.

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים עבור הרב מנחם מנדל מרדכי בן מרים לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.









מנדל דייטש הרב וילהלם טיפול נמרץ תקיפה שיכורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד