כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תל השומר: דרעי וליצמן ביקרו את צביקה כהן

סגן ראש העיר ירושלים מסיעת ש"ס מאושפז בבית החולים וצפוי לעבור ניתוח לב בבוקר שני הקרוב

צביקה כהן. צילום: פלאש 90
צביקה כהן. צילום: פלאש 90

התפללו: סגן ראש עיריית ירושלים מסיעת ש"ס, צביקה כהן, מאושפז בימים אלו בבית החולים 'תל השומר', לקראת ניתוח לב שהוא אמור לעבור ביום שני הקרוב.

הערב (מוצ"ש) ביקרו את כהן יו"ר מפלגתו שר הפנים אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן ורב העיר אלעד הגרש"ז גרוסמן, שאיחלו לו שיעבור את הניתוח בהצלחה ויחזור לפעילות ציבורית בהקדם.

בני משפחתו אומרים ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בניתוח לב שגרתי לחלוטין בעקבות בעיה כלשהי הקיימת זמן מה, הניתוח יתקיים ביום שני בבוקר, ובעזרת ה' לאחר התאוששות של מספר ימים – צביקה יחזור לפעילות הציבורית".

בנוסף, השרים דרעי וליצמן עקבו בבית החולים אחר מצבו של ר' מנחם מנדל דייטש, שהותקף ונפצע קשה על ידי שיכורים בז'יטומיר שבאוקראינה והובא הערב ארצה להמשך טיפול.

השרים לא נכנסו לבקר את דייטש מחמת העובדה שמיד עם בואו לבית החולים – הוא הוכנס לחדר הטראומה לטיפול דחוף, מצבו כעת עדיין קשה והוא מורדם ומונשם.

מש"ס ירושלים נמסר כי "סגן ראש העיר הרב צביקה כהן העמל רבות למען הצלחת חינוך ילדי ישראל, צפוי לעבור ביום שני בבוקר ניתוח מורכב. לאור כך, אנו החברים והידידים נערוך ביום שני, בשעה 9 בבוקר תפילה בקברו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל להצלחת הניתוח. שמו המלא לתפילה: צבי כלפו בן איווט".
צביקה כהן טיפול דרעי ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד